Galway County Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Clybaun Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Jacuzzi”

• The Rio Beoordelingsscore: 9,2

“De sfeer en hartelijkheid van de eigenaresse.”

• The Woodquay Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Je kunt vanaf het hostel tours doen. Dit kun je nog op het laatste moment plannen als je dat wilt, zo kun je nog kijken of het lekker weer is of niet.”

• Apartment Natures Haven Beoordelingsscore: 10,0

“Het appartement is prachtig en comfortabel en gezellig. Heeerlijk bed om in te slapen in een prachtig rustige omgeving.”

• Sleepzone Hostel Galway City Beoordelingsscore: 8,3

“Vriendelijke staff, goede locatie, parking niet ver weg (5 euro voor een dag)”

• Harbour Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“In het Harbour Hotel was alles goed geregeld.”

• Leenane Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi hotel op een goede plek. De meeste hotelkamers hebben uitzicht op het water. Hoge heuvels aan beide kanten geven het iets speciaals. Het eten is goed, alles lokaal geproduceerd. De lounge heeft een open haard en lekkere banken er om heen. Onze kamer was stijlvol en had inderdaad uitzicht op het water. We zijn een nacht extra gebleven omdat we dit zo'n fijne plek vonden. Dus als je in de buurt bent, is dit een prima hotel om te boeken. De receptie geeft uitgebreide informatie over de streek, ze zijn enthousiast over dit deel van Ierland.”

• Doonmore Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“de sfeer door het personeel”

• Maol Reidh Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer vriendelijk personeel ( "echt" , niet "gemaakt"). Warme sfeer. Huiselijk.”

• Flannery's Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt prima, kamer netjes”

De 30 beste vakantiewoningen in: Galway County

gebaseerd op 9.413 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com