Kilkenny County Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Langton House Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie ruime kamers”

• Kilkenny River Court Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie was schitterend. Kamer was netjes, ruim en schoon.”

• Aspect Hotel Kilkenny Beoordelingsscore: 7,5

“Comfort van de kamer”

• Kilkenny Pembroke Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Comfort, locatie en ontbijt.”

• Kilkenny House Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Goed hotel. De kamer die ik gekregen was een ruime eenpersoonskamer en heel proper, met wifi in gans het hotel en van een uitstekende kwaliteit. Grote parking. Niet ver verwijderd van het centrum van de stad. De Bajkers gaan zeker terug komen , omdat de ligging van het hotel een goede uitval basis is om de streek te ontdekken”

• MacGabhainns Backpackers Hostel Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie was perfect, alles op loopafstand!”

• Kilkenny Inn Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer gast vriendelijk ontvangst met goede persoonlijke toelichting over wat waar te doen is in kilkenny. Kamers netjes en bedden goed”

• Tig na Coille B&B Country House Beoordelingsscore: 10,0

“Het huis is mooi, de kamer is echt stijlvol ingericht. Je wordt blij als je de kamer binnen komt. Lekkere badkamer er bij. De omgeving is heel mooi, landelijk en glooiend. John en Angela zijn enorm gastvrij en hebben hun huis echt open gesteld voor gasten. Wat een ontzettend lieve mensen. Kilkenny is dichtbij en daar kan je prima een leuke pub of restaurant vinden. Wij hadden de tip gekregen om naar Kittlers te gaan. Een oude pub, met live muziek en goed eten. Kilkenny is mooi om rond te lopen. Maar eigenlijk zijn we ook best snel weer naar onze B&B gegaan omdat we daar zo'n fijne kamer hadden. Eerst een drankje gedaan in de woonkamer die speciaal voor de gasten is en daarna heerlijke tijd verbracht in de kamer. Jammer dat onze vlucht de volgende dag ging, anders waren we nog een nacht gebleven.”

• Kilkenny Hibernian Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Hartelijk. Liefdevol. Zingen in de pub. Piano gespeeld in de eetzaal. Bach”

• Church View B&B Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was verrukkelijk en de gastheer was bijzonder vriendelijk, hulpvaardig en belangstellend.”

De 10 beste vakantiewoningen in: Kilkenny County

gebaseerd op 332 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com