Sligo County Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Riverside Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Midt i Sligo, rolig sted ved elva og flott nytt hotell.Hadde rom med utsikt over elva, koselig og rolig sted. Sov kjempegodt. Det var det fineste hotellet jeg har bodd på denne turen til Irland. Kjempehyggelig mann i resepsjonen, Michael, anbefalt oss et gratis sted å parkere bilen rett i nærheten av hotellet og dagen etter slapp vi å betale for frokost fordi de hadde noe ‘terminal problemer’ og vi kun hadde kort. I det hele takk fantastisk opplevelse, skulle ønske vi var der flere dager, nydelig å spise frokost rett ved elva og masse flott natur rett utenfor byen... »

• Riverside Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Stor deilig seng. Litt støy fra andre gjester, men det var lørdag og feiring av rund dag på hotellet. Frokosten var grei, men man blir litt lei eggeretter etter noen dager så litt ost og skinke hadde vært ok å ha på bordet.»

• Riverside Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Nydelig beliggenhet ved elven og svært sentralt.»

• Sligo City Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var utmerket, bestilte litt utenom menyen hver dag, og dette ble levert hurtig, til min tilfredsstillelse og med et smil. Betjeningen var hjelpsom og ytte god service.»

• Haggart Lodge Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig positiv og hyggelig vertinne. Liker å våkne i landlige omgivelser. Alt var bra her»

De 25 beste ferieboligene i Sligo County

basert på 1 479 omtaler av ferieboliger på Booking.com