Wicklow County Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Rosslea Studio Apartments Poeng fra gjester: 7,5

«Store rom. God og ren seng. Rent bad. Hyggelig vert. Plassert mellom sentrumsgatene og sjøsiden, med en lang promenade med flere puber, restauranter og hoteller.»

• Dunbur Lodge Poeng fra gjester: 5,8

«Frokosten var litt mangelfull»

• Esplanade Hotel On The Seafront Poeng fra gjester: 7,5

«Personal sehr nett!»

• Murphys Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Hyggelig personal, kommer gjerne tilbake.»

• Esplanade Hotel On The Seafront Poeng fra gjester: 8,8

«Vi hadde et "Twin Room" med hver vår veldig brede og gode seng. Deilig "full irish breakfast" hver morgen mettet langt utover dagen. Internett fungerte godt på vårt rom (302). Fint med vannkoker og kaffe/te/melk/sukker på rommet. Hotellets beliggenhet er suveren, rett ved stranda og Bray´s Head som vi besteg. Bray er en koselig by hvor særlig strandpromenaden, med tivoli, hoppeslott, lekepark og akvarium er fin for barnefamilier. Kanskje kjekt å vite at hotellet også brukes mye til arrangementer, brylluper mm, men dette gikk ikke ut over hotellgjestene så vidt jeg kunne se. Dyktig og effektivt personale som først virket litt stive og sjenerte, men etterhvert tødde de opp (vi var der en uke). PS. Rommet vårt kunne muligens hatt flere knagger og et koffertstativ til (men dette gjelder nesten alle hotell jeg har besøkt).»

• The Glenview Hotel & Leisure Club Poeng fra gjester: 9,6

«Flott beliggenhet i forhold til bilturer og gåturer i Wicklow nasjonalpark. Fint hotell med bra fasiliteter. Koselig hage. Fantastisk utsikt fra restauranten.»

• Esplanade Hotel On The Seafront Poeng fra gjester: 7,9

«Sengene var gode, men putene forferdelige. kan godt opplyses om støy fra togene til godt utpå kvelden og ganske tidlig på morningen. Totalopplevelsen er at dette anbefales, men venter du luxus burde du dra et annet sted. det må også nevnes at møter man noen i irland som ikke er like hyggelige så er de fra et annet land.»

De 15 beste hotellene i Wicklow County

basert på 18 012 hotellomtaler på Booking.com