Cova da Beira Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

“Heerlijk ontbijt!”

• Belmonte Sinai Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Hygiëne ”

• Luna Hotel Dos Carqueijais Beoordelingsscore: 7,5

“Prima locatie. Prachtig uitzicht. Auto noodzakelijk om ergens te kunnen komen. Ook om wandelingen te kunnen maken, moet je eerst ergens naar toe rijden. Personeel is aardig, spreekt overwegend (zeer) slecht Engels. Doet weinig/geen suggesties voor activiteiten in de omgeving. Zwembad was heeel erg koud. Ondanks buitentemperatuur van 30 graden, was er niet in te zwemmen. Hooguit even afkoelen. Handdoeken voor bij zwembad kun je bij receptie halen. Buitenbar mocht eigenlijk geen naam hebben (geen/nauwelijks personeel). We kwamen helaas pas op laatste dag erachter, dat er ook een speelkamer is, incl tafelvoetbal, biljart e.d. Receptie was niet informatief over activiteiten en mogelijkheden binnen/buiten hotel. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer.”

• H2otel Congress & Medical SPA Beoordelingsscore: 9,2

“Heel aardige check-in. Mooie ruime kamer op eerste etage met uitzicht op berg. Heerlijk bed. Alles top en schoon. De gang naar zwembad (mooi!) is gemakkelijk gemaakt met aparte lift. Ontbijt is dik in orde en het buffet-eten verrassend vers en divers”

• Luna Hotel Serra da Estrela Beoordelingsscore: 7,1

“De omgeving en de inrichting van het Hotel was goed Kamers waren groot en proper Ontbijt was zeker in orde”

• Hotel Santa Eufemia Beoordelingsscore: 9,6

“We werden geholpen door heel vriendelijk personeel aan de balie. Alle info die we kregen was correct. We vroegen zelfs waar een goed restaurant was, men heeft ons naar de juiste plek gezonden. Super. Zijn er twee dagen na elkaar gaan eten. Het restaurant droeg de naam: Taberna Laranjinha.”

• Casa de Campo De Torneiros Beoordelingsscore: 9,2

“Ontvangst door middel van Brief aan de deur , sleutel onder de deurmat. Toplocatie , prachtige natuurlijke omgeving (wel nog sporen van de bosbranden te zien van 2017) Heerlijk ontbijt , zwembad boven op dak subliem . Zeer grote keuken ter beschikking , prachtige living. We hadden de kamer beneden met klein terrasje tussen de lavendel. Prachtig uitzicht .”

• Alambique de Ouro Hotel Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid van het personeel. Heerlijke massages”

• Pousada de Belmonte Beoordelingsscore: 8,1

“Bij aankomst informeerde het hotel dat er op onze naam en het nummer van Booking. Com geen Reservering bestond en dan staan je wel even gek te kijken.Gelukkig ben ik zo clever om een kopie van de bevestiging bij me te hebben, dus kon het hotel zien dat ik wel gereserveerd had eb tegen welke prijs. Blijft voor mij als goede client van Booking.com de vraag hoe zoiets kan gebeuren. Ik vermoed dat de fout niet bij het hotel ligt, maar waar dan wel? Hierop zou ik graag een antwoord van Booking.com.krijgen want het is echo geen pleaser als je dent dat allies in orde is, mar dan blijkt bij aankomst, dat het E.E.a touch niet in orde is. Ik zie graag uw antwoord alsmede even oplossing Van u tegemoet. Met vriendelijk groet. Dick Roest ”

• Pousada da Serra da Estrela Beoordelingsscore: 10,0

“We zijn hier al vaker geweest en maken graag een omweg om hier weer te logeren.”

De 20 beste hotels in: Cova da Beira

gebaseerd op 20.082 hotelbeoordelingen op Booking.com