Cozumel Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Coral Princess Golf & Dive Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Het eigen strand met ligbed en parasol en vlakbij het zwembad. Heerlijk”

• Casa Mexicana Cozumel Beoordelingsscore: 5,0

“De hotelkamer met dat heerlijk grote bed. Het ontbijt... geweldig! Ook de locatie en de bouw van het hotel vonden we super. ”

• Amigos Hostel Cozumel Beoordelingsscore: 8,8

“Mooi groot zwembad Keuken Behulpzaamheid van de eigenaresse”

• Occidental Cozumel All Inclusive Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamer, eten super goed met verschillende restaurants, groot zwembad aan een perfect strand.”

• Sun Suites Cozumel Beoordelingsscore: 5,0

“Ze hebben wel ontbijt voor me klaargezet eerder dan de officiële tijd. Dat was heel aardig!”

• Flamingo Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Super vriendelijk personeel, gratis badlakens, snorkel tips en ontbijt was keurig. ”

• Beds Friends Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Er heerste een relaxte omgang met de gasten en het personeel. De bar/restaurant was goed en betaalbaar! Vooral de mojito’s (all day 2 for 1) vielen in de smaak. Tevens hadden we een scooter en een andere dag fietsen gehuurd en ook dit verliep gemakkelijk. Het was ook mogelijk om surfles te volgen. Dit werd gegeven door Bernardo van Bernie’s Board House. We hebben van 8 tot 12/half 1 les gehad en beide is het gelukt om een aantal golven te pakken. Een zeer positieve ervaring! ”

• “Vriendelijk en behulpzaam personeel. een grote kamer. ”

• Hacienda San Miguel Hotel & Suites Beoordelingsscore: 10,0

“Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Kamer erg luxe met een eigen keukentje. ”

• Villa Las Flores Cozumel- Downtown Beoordelingsscore: 8,3

“Dichtbij de ferry. Lieve hosts. Ruime gezamenlijke keuken. Verblijf beschikt over eigen koelkast. Leuk binnen pleintje.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Cozumel

gebaseerd op 1.243 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com