Crete Senesi Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Agriturismo Sant'Alfredo Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige agriturismo met een werkelijk fantastisch mooi gelegen zwembad.”

• Podere Salicotto Beoordelingsscore: 9,6

“Super lieve en gastvrije mensen. Hier hebben we de echte familiale Italiaanse sfeer kunnen opsnuiven. We gaan zeker eens terug ☺️. ”

• Casavacanze Vesta Beoordelingsscore: 8,8

“Rust, uitzicht op landerijen en Siena Mooie tuin me zwembad, lekker buiten vertoeven. Binnen een uur rijden alle hoogtepunten van Toscane Verse broodjes bij deur bezorgd”

• Borgo Beccanella Beoordelingsscore: 8,8

“Het ruime, vrij liggende huisje. De faciliteiten, zeker in verhouding tot de prijs. Het zwembad. De hulpvaardigheid van het personeel. Het uitzicht op het park en de omgeving. De rust.”

• Agriturismo Podere Alberese Beoordelingsscore: 8,0

“We genoten vooral van de prachtige locatie en de rust. Bovendien vonden we Antoinette (de gastvrouw) en haar dochter Lucia zeer aardig en service gericht. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de aangeboden ontbijt mogelijkheid (dat konden we zelf aanmerkelijk goedkoper regelen).”

• Abbadia Sicille Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie is schitterend, echt een plek om lekker uit te rusten. Het personeel is super vriendelijk. En het ontbijt goed! Momenteel is er geen restaurant maar dat komt er wel aan. Nu was het af en toe al heerlijk om een dagje bij het zwembad te blijven maar dan helemaal lijkt mij.”

• Villa Sant'Alberto Beoordelingsscore: 10,0

“Onze hosts Alessandro en Carla waren heel vriendelijk en behulpzaam. we werden bij aankomst verwend met een glaasje wijn. ook tijdens het verblijf zijn we soms verrast met een crostino en de lekkere pasta pommodore van carla. meesters in hospitality.”

• Bosco Della Spina Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldige plek. Leuk ingericht en ingesteld op fietsers. Prima restaurant!”

• Agriturismo San Giorgio Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt was prima. Kamers erg mooi en rustiek.”

• Villa Armena, Condé Nast Johansens Beoordelingsscore: 10,0

“Een verborgen pareltje in Toscane. Prachtig gerestaureerd huis, het contrast tussen de klassieke ingerichte suite met een bijzonder moderne badkamer is subliem. Warme, persoonlijke ontvangst en service van de familie, Eduardo spreekt vloeiend engels wat de communicatie zeer makkelijk maakt. Het eten is authentiek en zeer smakelijk.”

De 9 beste B&B's en herbergen in: Crete Senesi

gebaseerd op 2.462 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com