Creuse Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Sfeervol compleet ingericht appartement. Zeer schoon, comfortabel en gelegen aan een rustig plein. Contact met host uitstekend. Als extratje lagen koffie en thee klaar. Aanrader!”

• Etape à la campagne Beoordelingsscore: 8

“Alles netjes en schoon. Vriendelijke eigenaar.”

• Petite Ferme d'Autrefois Beoordelingsscore: 8

“NVT”

• “Heel rustig, op het desolate af, wel ZEER kleine badruimte en dit geldt ook voor het toilet, mijn reisgezel is 1,93 m en paste er niet echt in, geen beenruimte”

• Gîte La Peyre Beoordelingsscore: 10

“Alles was meer dan voortreffelijk. Vera & Clark zijn oprecht hartelijke mensen. We gaan hier zeker weer komen.”

• Gîte des Buis Beoordelingsscore: 8

“Locatie in een rustig dorpje. Gezien we voornamelijk van huis waren weinig van het dorp zelf gezien. Mooi huis met alle voorzieningen. Goede host, de heer Lionel. Hij stond ons op te wachten met de sleutels en gaf goed uitleg over hoe of wat. aanrader!”

• “Heel knus appartement met veel voorzieningen. Centrale lokatie in het dorp.”

• “Geweldige locatie in een rustige omgeving waar je rechtstreeks de natuur in wandelt. Gelegen op een camping terrein van 4ha in een klein gehuchtje, waar veel rust en ruimte is. Het huisje is ook voorzien van een privé tuin waar je heerlijk kan vertoeven. Het is van alle gemakken voorzien. Je kunt gebruik maken van de BBQ en (tegen betaling) van de aanwezige kolen. Ook is er hout aanwezig om binnen te genieten van de houtkachel.”

• La Petite Maison Beoordelingsscore: 8

“Hier ben je in de Creuze!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Creuse

gebaseerd op 3.374 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com