Cundinamarca Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Mooi zwembad met ligbedden.”

• Hotel Camino de la Sal Beoordelingsscore: 10,0

“ Vriendelijk en hulpvaardig. Prima ontbijt. ”

• Kshwa Hostal Beoordelingsscore: 8,8

“Oud huis, leuke sfeer, iets wat gedateerd maar de eigenaar is het aan het opknappen. Hij is pas 4 maanden geleden gestart met zijn hostel. Verder super behulpzaam”

• Hotel Republicano 1910 Beoordelingsscore: 8,8

“Heel mooi gebouw, smaakvol ingericht, leuke jacuzzi op het dak, comfortabele kamer. De auto kon binnen worden geparkeerd. Ideaal voor op doorreis en wanneer je niet een leuke stad in wilt 's avonds.”

• Desiderata Resort Beoordelingsscore: 2,5

“Niets”

• Hotel Rural La Esperanza Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi groot complex met verschillende activiteiten. Alles keurig schoon. Lekker eten en super vriendelijk personeel. Je komt niks te kort. Wij kregen een upgrade van de kamer en sliepen daarom in een kingsize bed!”

• Enjoy Zipaquirá Hostel Beoordelingsscore: 7,5

“aardig personeel, goedkope kamers, mooie inrichting, dichtbij de zoutcathedraal (die we niet bezochten, we zijn naar die van Nemecon gegaan. Tip!) ”

• GHL Hotel Club el Puente Beoordelingsscore: 9,6

“Het was een zeer relaxte ervaring”

• Hotel Camino de la Sal Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige kamer, alles schoon en netjes, enorm vriendelijke medewerkers, super service en geweldig ontbijt!!!!”

• Hotel Tocarema Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie kamers met prachtig uitzicht. Zwembad is prima en restaurant ook. De prijzen van de gerechten en drankjes zijn 'westers', dus niet bepaald goedkoop. Er is veel personeel en deze zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Vergeet geen fooi te geven. Het is een ouder hotel met een mooie sfeer en prima locatie. Ik zou er weer heen gaan.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Cundinamarca

gebaseerd op 2.581 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com