Czech central mountains Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Kocanda Beoordelingsscore: 3,8

“Moeilijke vraag..... kan zo niets bedenken. De prijs viel wel mee maar dat is maar goed ook. We kozen deze omdat de beoordeling redelijk was maar wij vragen ons af hoe dat kan. Kiezen altijd hoger dan 8 maar dit is nog geen 7 waard.”

• Hotel Větruše Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie”

• Hotel Paradies Beoordelingsscore: 9,6

“Zowel de kamer als ontbijt was geweldig”

• Hotel Lev Beoordelingsscore: 9,6

“Ontbijt en diner prima. Ontvangst en weggaan prima geregeld. Parkeren vlakbij”

• Pivovar Monopol Beoordelingsscore: 7,5

“Het hele object Monopol is mooi gerenoveerd.”

• Grandhotel Salva Beoordelingsscore: 10,0

“Gewoon perfect . Om zeker nog terug te komen”

• Hotel Zlatý Kříž Beoordelingsscore: 8,3

“Goed hotel”

• Zlatá Lípa – Wellness Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Rustig, gezellig hotel met alle nodige faciliteiten én lekker eten. Zeer dicht bij natuurparken en de top stad Dresden.”

• Hotel Sportovní hala Teplice Beoordelingsscore: 7,5

“Het Sporthotel heeft een lage kamerprijs. Parkeergelegenheid in de buurt volop. Toen wij er waren, was de bouw van een ijshal net gestart. Kamers zijn royaal en schoon, badkamer in orde. Bedden prima. Personeel doet er alles aan om het verblijf prettig te maken. Spreken engels. In het hotel is een sauna (bijna gratis) en een fitnesszaal, ook voor gasten. Hotel ligt rustig. Winkelcentra op ca 10 minuten lopen. Restaurant heeft een zeer beperkte kaart, is ook niet zo gezellig. Het ontbijt is simpel.”

• Hotel Roosevelt Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie locatie en plaats, goed bereikbaar, statig pand, goede parkeergelegenheid”

De 20 beste hotels in: Czech central mountains

gebaseerd op 14.113 hotelbeoordelingen op Booking.com