Dachstein - Krippenstein Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Seewirt Zauner Poeng fra gjester: 7,5

«Helt fantastisk utsikt, mot sjøen, fjellene og over hustakene i denne sjarmerende byen. Vi hadde balkong og benyttet den. God seng men veldig smal til å være dobbeltseng. Deilig med frisk vann og Farris som vi fikk hver dag. Vaskepersonalet var kjempe dyktige, jeg hadde sølt noen dråper vin nederst på lakenet. Lakenet ble byttet ut og alt var nytt og fresht etter at de hadde vært der. Men man drar ikke til Hallstatt på grunn av hotellet, man drar for å oppleve denne helt unike lille byen ved fjellskrenten, helt nede ved innsjøen. Synn at vi turistene ødelegger atmosfæren egentlig, byen var smekkfull av turister som Oslo på 17. mai. Særlig Kinesere er overalt og til og med i bryllups habitt med fotograf og det hele. De har visst laget en Kinesisk kopi av byen i en provins i Kina. Glad jeg har sett det, men det holder i grunn med en dagstur hit. Kom tidlig da er det minst folk her, spis frokost her nede ved vannet helt utrolig vakkert, det gjorde vi. Hallstatt har en del å by på, vi fikk med oss en helt utrolig gratis konsert på torget med skikkelig Gipsy blues, supert! Artig med de dekorerte hodeskallene i kirken, og de elektriske båtene på vannet. Byen er nok helt utrolig flott utenom turist sesongen.»

• Berghotel Predigstuhl Poeng fra gjester: 9,6

«Kjempeflott utsikt mot Hallstättersee og fjellene rundt. Stort rom, og stille omgivelser. Hyggelig betjening og grei frokost.»

De 20 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Dachstein - Krippenstein

basert på 11 645 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com