Donaudelta Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Delta Boutique & Carmen Silva Resort Beoordelingsscore: 7,5

“De locatie”

• Hotel Select Beoordelingsscore: 6,7

“Grote kamers”

• Satul de Vacanta Campo Euro Club Beoordelingsscore: 10,0

“Toertocht met een bootje door het gebied is een must. Veel vogels o.a Pelikanen. ER wordt in het hotel goed Engels gesproken en lekker gekookt.”

• Hotel City Beoordelingsscore: 7,5

“Sterke airco. Geen straatlawaai. Degelijk restaurant.”

• Hotel Eden Beoordelingsscore: 8,8

“Prima schoon hotel. Met prettig hip rooftop restaurant. Bediening spreekt voldoende Engels om elkaar te begrijpen.”

• Hotel Esplanada Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie prachtig, Grote kamers.”

• Stay Inn Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben een heerlijke tijd bij Stay Inn gehad. Daniel de host is werkelijk fantastisch, erg gastvrij en zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt! Communicatie met Daniel is makkelijk en hij reageert erg snel. We werden door hem opgehaald met de auto bij het bus station. Heeft ons Tulcea laten zien (bezienswaardigheden, restaurants & praktische zaken als bank, supermarkt). Bij aankomst was de koelkast gevuld met fruit, wijn, bier en frisdrank. Aan de buitenzijde ziet het complex er niet uit (maar dat wisten we en is eigenlijk helemaal niet erg). De binnenzijde van het appartement is mooi en voorzien van alle gemakken. Keuken met eettafel en voorzien van inventaris, badkamer met heerlijk douche (en wasmachine maar geen gebruik van gemaakt en een aparte slaapkamer met een ruim 2-persoons bed en goede airco. Tevens is er een balkon (loggia) met aan een zijde uitzicht op de Donau. Ligging is perfect, in het centrum met alles op loopafstand. Veel restaurants & terrassen om de hoek (en we hebben werkelijk heerlijk gegeten!). Direct aan de boulevard en de Donau, veel tours naar de delta vertrekken hier om de hoek. De Donau delta is meer dan de moeite waard, we hebben genoten en mochten we nog een keer terugkomen dan gaan we zeker hier weer verblijven! Dank je wel Daniel voor het fijne appartement en al je goede zorgen!”

• Complex Turistic Varvara Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastisch verblijf met alle mogelijke voorzieningen, 2 zwembaden in een rustig kader. Gelegen in een ongelooflijk mooie omgeving. Boottochtje met de eigenaar is een aanrader. Vriendelijke eigenaars die terecht trots zijn op hun accomodatie”

• Hotel Egreta Beoordelingsscore: 7,1

“Ligging was vlak bij de haven/rivier/dicht bij centrum Parkeerplaats had voldoende ruimte en was zeer dichtbij 24/7 check in (we kwamen erg laat aan).”

• Vila Trei Beoordelingsscore: 7,1

“Sulina is een rustige plaats. De accommodatie ligt net iets buiten het dorp, in de richting van het strand (ongeveer een kilometer lopen vanaf de reguliere boot). Het pension ligt aan een groot veld. Toen we de eerste ochtend buiten zaten te ontbijten, kwam daar opeens een kudde paarden aanlopen. Erg leuk! De kamer was prima. Er is een grote keuken voor algemeen gebruik en ook een zitkamer.”

De 10 beste hotels in: Donaudelta

gebaseerd op 4.804 hotelbeoordelingen op Booking.com