Regio Daugavpils Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• HomeLike Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijke douche, goed ontbijt”

• Sventes Muiža Beoordelingsscore: 10,0

“Super mooi hotel op mooie rustige lokatie. Vriendelijk personeel en ruime kamer. ”

• Vilnis Beoordelingsscore: 8,3

“We zijn er verbleven voor 2 weken met 2 tieners en 2 kleine kinderen. Prachtige locatie. Je komt de trappen af en bent direct aan het strand en het meer. Voor de kinderen is er een prachtig speelplein, ze kunnen zwemmen in het meer (er staat een redder), met bootjes varen, dichtbij is er nog een leuk klimparcours tussen de bomen ook. Je kunt wandelen en fietsen in de bossen. Het huisje is ruim. Beneden is er een open keuken, wasruimte, badkamer en een hele grote eetkamer. Boven zijn er twee slaapkamers en de zitkamer met TV. Er is parking bij hrt huisje en het ligt op 15 min rijden van centrum Daugavpils. Grote supermarkt Rimi op 5 min rijden. We zijn heel vriendelijk ontvangen, je kunt alles vragen. Zo hebben we haar BBQ en materiaal gebruikt en heeft ze voor strandstoelen en zitzakken gezorgd. Ook extra info gekregen over activiteiten met de kindjes. Kinderboerderij is een aanrader! Ze is ook vlakbij, overdag in de aanpalende bistro, waar je iets kun drinken, ijsje kunt kopen, lekker en goedkoop kunt eten. Al bij al fantastische vakantie gehad!”

• Park Hotel Latgola Beoordelingsscore: 8,3

“Arriveren na middernacht geen probleem”

• HomeLike Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Vrij parkeren schone stad”

• HomeLike Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie”

• Biplan City Beoordelingsscore: 9,6

“Heel fijn hotel, in alle opzichten.”

• SanMari Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt! Zwembad en sauna's waren ook heerlijk. Kamerjas voor iedereen was subliem! Een gebouw met een verhaal!”

• Biplan City Beoordelingsscore: 9,6

“Een prima hetel wat betreft ontvangst en verzorging.”

• Duets Beoordelingsscore: 9,2

“Ik ben een treinliefhebber. aan de voorkant komen er veel goederentreinen langs. dus meer lawaai. maar prima ontbijt, veilig parkeren voor motoren (overdekt )15 min naar de stad lopen, daar prima restaurant. je kan ook een kamer aan de achterkant vragen. Een beetje oostblok charme, maar veel meer comfort”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Regio Daugavpils

gebaseerd op 1.113 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com