Northern Atolls Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Kuredu Island Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie en de bediening en personeel, heerlijk alles op blote voeten! Eten is prima.”

• Hideaway Beach Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Je weet van te voren dat het iets verder weg is dan de andere resorts maar het valt reuze mee, aangekomen op male waren wij met 3 uurtjes op het eiland. En vanaf het begin tot het eind word er voor je gezorgd, je krijgt toegang tot de airport lounge, er word voor je ingecheckt en de koffers staan klaar als je aankomt. wat een goede service en een geweldig mooi eiland. joky onze butler in de ocean villa heeft ons perfect verzorgd. De all inclusive formule is er 1 zoals je nog nooit hebt mee gemaakt. In ieder restaurant kun je letterlijk alles bestellen, kreeft, champagne, mooie wijnen en heerlijke dry aged steaks. Alles van top kwaliteit en niets is te gek. kost wat maar dit is een onvergetelijke ervaring en iedere cent dubbel en dwars waard. ”

• Dhigali Maldives Beoordelingsscore: 9,6

“Nergens heb ik personeel meegemaakt die hospitality zo hoog in het vaandel hebben staan als in de Malediven. Super vriendelijk en deden alles om je het 9+ gevoel te geven. Tegen betaling zijn er tal van excursies waar je uit kunt kiezen. Je hoeft je zodoende geen moment te vervelen. Het eten is top verzorgd in elk van de 4 eet gelegenheden op het eiland. Ideale plek om tot rust te komen en te genieten van de mooie locaties op het eiland. Zeker een aanrader!!”

• Reethi Faru Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastische tijd gehad. Nieuw resort dus alles is spik en span. Personeel is uiterst vriendelijk en huisje is heerlijk met een luxe bad, buiten en -binnendouche, van alle gemakken voorzien. Eten bij hotel was iedere dag weer goed en gevarieerd. ”

• Robinson Club Noonu Beoordelingsscore: 9,2

“Het eten was heel goed. Het personeel super aardig. Kamers werden 3 keer per dag schoongemaakt. ”

• Royal Island Resort & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Het duikcentrum wordt professioneel gerund en is prima uitgerust. Een echt duikersparadijs! M'n eigen uitrusting bleek in veilige handen te zijn, alles was echt tot in de puntjes verzorgd. Dikke pluim voor Dingkoo (manager), Ali, Ibu en Ripu!”

• Adaaran Select Meedhupparu Beoordelingsscore: 7,5

“De kamers waren beter dan verwacht met een heerlijke buiten en binnendouche. Het was hier en daar een beetje verouderd, maar niet storend. Wij zaten in huisje nr 165 en 167 met als voordeel dat we heel dicht bij de zee zaten en met als nadeel dat het een flink stuk lopen is naar het restaurant en een bar. De drankjes in de minibar zijn niet inclusief dus van het bargedeelte maak je minder gebruik door de locatie van deze huisnummers. Het huisrif bij de jetty was mooi maar ook met best veel dood koraal door toerisme en wrschijnlijk de tsunami. Het restaurant was prima, niet heel veel varieteit maar voor 5 dagen prima. De kleur van het zand ennde zee was prachtig, let wel op sandflies, daar zou bij aankomst voor gewaarschuwd mogen worden. Ik ben erg gestoken met flinke bulten tot gevolg. Neem Emla creme mee ter behandeling, gewone after the bite creme helpt niet afdoende.”

• Coco Palm Dhuni Kolhu Beoordelingsscore: 6,7

“Het eten was goed en lekker”

• Hurawalhi Island Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Fantastische en ruimschoots gevarieerde maaltijden met ook een uitstekende snack-kaart. De all-in formule is extreem uitgebreid en geldt ook voor de andere betalende restaurants. Bedden zijn zacht en comfy. Fantastische gastvrijheid van het personeel.”

• Reethi Beach Resort Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben een watervilla geboekt en dat is echt een aanrader. Vanuit bed vrij uitzicht over de zee, deuren openlaten 's nachts en wakker worden van de zon in je gezicht en geluid van kabbelend water. Een droom!”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Northern Atolls

gebaseerd op 707 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com