Disney World Area Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Quality Inn & Suites Poeng fra gjester: 9,2

«Mye for pengene og vennlig personale. Gratis shuttlebusser til parkene. »

• «Stort og fint rom med alt du måtte trenge. Lett tilgjengelig med det meste rett rundt hjørnet»

• Ramada Plaza Suites Universal Studios Poeng fra gjester: 7,5

«Det lå fint til . Det var god plass på rommet, pent og ordentlig overalt. Hyggelig personale»

• Rosen Inn at Pointe Orlando Poeng fra gjester: 7,1

«Badet var rent»

• «Lage»

• Universal's Cabana Bay Beach Resort Poeng fra gjester: 8,8

«Beliggenheten i forhold til Universal Studios og gratis buss. Bassengene og boblebadene var kjempeflotte. Rommene var flotte Mulighet for å vaske klær»

• «Veldig sentralt 20 minutter å gå til Universal studio, 5 minutter å kjøre til stort shopping område. Veldig trivelig personale, god frokost»

• «Beliggenheten.»

• «Billig og greit»

• «Fantastisk sted rett i nærheten av Old Town. Har vært her en gang før, og valget var ikke vanskelig da vi skulle ha noen dager i Old Town etter å ha fartet rundt i Florida en uke. Bestemte oss for å ta resten av ferien her, og fikk forlenge oppholdet. Herlig sted med alt man trenger i umiddelbar nærhet. Da vi fikk ny leilighet etter å ha oppdaget flere kakerlakker i den første, kunne vi endelig nyte oppholdet. Fullt utstyrt kjøkken, store bad, forholdsvis gode senger, uteplass med stoler, bord, solsenger, daybed og hot tub( litt bortkastet i varmen). Bassengområdet er bra, savnet at pool baren ikke var åpen. Hvis noen lurer på om det er alligator i dammen, så kan jeg bekrefte at det er det. Det er også snapper turtles og fisker. Det er også en vaskebjørnfamilie som tar sine faste runder rundt i området og sjekker systematisk alle søppelkasser utenfor dørene. Lurt å ha disse lukket godt, slik at det ikke er for lett for de å åpne. Det er også noen hjorter som lusker rundt.Med andre ord- et typisk Florida-dyreliv. Stortrives her i Regal Oaks, store leiligheter og flott område til en veldig gunstig pris.»

De 30 beste ferieboligene i Disney World Area

basert på 20 555 omtaler av ferieboliger på Booking.com