District of Columbia Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• The Wink Poeng fra gjester: 10,0

«Rent og pent😀 Fine rom👍 I nærheten av Georgetown😀 Hyggelig personale😀»

• «Fin beliggenhet»

• Hotel RL Washington DC Poeng fra gjester: 9,2

«Hotellet hadde en fin beligenhet og det tok oss ca. 15 min å gå til det hvite hus. Utenfor hotellet finner man både supermarked og diverse kaffeer. Kort avstand til metroen og diverse severdigheter. Selveste rommet var stor og romslig med egen sofa. Rommet var ren og komfortabel.»

• HI - Washington, DC Hostel Poeng fra gjester: 7,1

«Her kommer folk fra hele verden inn. Ungene og alderene. Hotellet ligger veldig sentral i byen av Washington DC. Du kan for masse turer med «Walking». Frokost er veldig amerikansk. Men ikke so bra, hvordan jeg sa det i Vancouver i Canada. Der i Vancouver var dette frokost veldig bedre. Men, jeg vil ikke beklager meg. Dette er amerikansk (for pengene).»

• Capital View Hostel Poeng fra gjester: 10,0

«Super nettes Personal, perfekte Lage!»

• Pod DC Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«God beliggenhet og moderne rom.»

• The Hamilton Hotel - Washington DC Poeng fra gjester: 7,9

«Hotellet er veldig bra plassert i Washington DC, med gangavstand til mye av de beste severdighetene, restaurantene og kollektiv transport. Betjeningen var flinke, veldig blide og hjelpsomme. TV-en på rommet hadde chromecast mulighet, noe som er veldig kjekt om en vil slappe av med litt Netflix / HBO.»

• «Fine store rom og bra beligenhet.»

• HighRoad Hostel DC Poeng fra gjester: 9,2

«Hatten ein eigenes Zimmer.nettes personal.Kompetent»

• Phoenix Park Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Enkle, men fine rom og veldig gode senger. Fin beliggenhet rett ved Union Station og i nærheten til Capitol.»

De 5 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i District of Columbia

basert på 3 079 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com