Dordogne Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Les Terrasses de Beauregard Beoordelingsscore: 4,6

“Het personeel was erg vriendelijk en het diner was echt goed. Het restaurant was gerenoveerd en staat in geen vergelijk met de kamers en de rest van het hotel. Ik zou als passant er zeker gaan dineren maar overnachten nooit weer!”

• Le Home Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging is perfect de prijs goed voor wat je krijgt!”

• Bristol Hôtel Périgueux Centre Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie is super midden in het centrum, de privé parkeerplaats echt top, de kamers zijn heel comfortabel zo ook de badkamer. Alles heel schoon en het ontbijt was ook echt goed. De prijs kwaliteits verhouding is top! Echt een aanrader dit hotel dat op 5 minuten loopafstand licht van het centrum van de stad.”

• ibis budget Bergerac Beoordelingsscore: 7,5

“Het bed”

• Hôtel Edward 1er Beoordelingsscore: 10,0

“De mooie stijlvolle inrichting van hotel en restaurant. Comfortabel verblijf. Goede uitvalsbasis voor excursies in het gebied.”

• “Schitterende kamer. Goed ontbijt niet overdadig maar gewoon goed. Zeer goede keuken.”

• ibis Périgueux Centre Beoordelingsscore: 8,3

“Deze Ibis is al één van de betere van de talrijke die we ondeetussen bezocht hebben.”

• Le Mas Des Bories - Grand Perigueux Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie Het ontbijt De vriendelijke eigenaren”

• La Villa Saint Laurent - Bergerac Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt was voldoende,maar het diner fantastisch echt hoogstaand zag er mooi uit en smaakte heerlijk,kregen veel aandacht van eigenaar William en gaf goede raad aan ons over het eten,en was een gezellige prater.”

• Auberge des Platanes Beoordelingsscore: 6,2

“geweldige locatie, ruime kamer.”

De 29 beste hotels in: Dordogne

gebaseerd op 44.550 hotelbeoordelingen op Booking.com