Douro Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Casa dos Barros Poeng fra gjester: 9,6

«Nydelig sted, fantastisk vertskap. »

• Dom Quixote Poeng fra gjester: 9,6

«Resten var bra»

• Hotel Solar dos Pachecos Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig rent og sentralt. God frokost.»

• Lamego Hotel & Life Poeng fra gjester: 10,0

«Absolutt alt. Rommet var veldig romslig, rent og komfortabelt. Alle trenings mulighetene var bra, spesiel squash og Tennis. Fin svømmebasseng. Det er et hotell vi vil anbefale både par og familie.»

• Hotel Folgosa Douro Poeng fra gjester: 8,8

«Flott utsikt over Duoro og vinmarker. Veldig god frokost. Godt utgangspunkt for gåturer.»

• «Utrolig fin beliggenhet! En idyll som ligger litt avsides men når man vel kommer dit (bil er et måste) så er det vert det. Vi spiste middag hver kveld og maten (oftest buffet) er fantastisk! Også frokosten holder meget høy kvalitet med bl.a mange forskjellige frukter fra egen hage. Personalen er også utrolig hyggelig og hjelpsom. Alt i alt, vi har reist mye og bott på mange forskjellige steder - dette stedet, med alt det har å tilby, kommer absolutt helt i toppskiktet. Tusen takk til eierinnen Maria og hennes fantastika personal fra oss! Ola&Mona»

• The Vintage House - Douro Poeng fra gjester: 9,0

«Veldig bra rom, veldig bra seng, velig bra beliggenhet. Veldig bra servering og frokost»

• Hotel Regua Douro Poeng fra gjester: 9,6

«Nydelig beliggenhet ved Douroelven. Fint med balkong med uteplass. God standard på rom og bad.»

• «Frokosten var veldig bra. Sengene var veldig bra. Personalet va særdeles hyggelig»

• Quinta Da Ventuzela Poeng fra gjester: 10,0

«Meget spesielt hotell med ekstremt hyggelig personell. Hotellet hadde utmerket bliggenhet i rolige omgivelser og med fin utsikt. Hotellet hadde også meget fint baseng og uteplass. Døgnåpen selvbetjent bar. Nydelig frokost. Hotellet anbefales og det anbefales å bli lengre enn opprinnelig planlagt.»

De 30 beste ferieboligene i Douro

basert på 12 156 omtaler av ferieboliger på Booking.com