Dovrefjell Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Furuhaugli Motel Beoordelingsscore: 8,3

“Ligging”

• Toftemo Turiststasjon Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijke ontvangst, heerlijk ruime en comfortabele kamer, traditionele huisstijl en prachtige omgeving!”

• Vekve Hyttetun Beoordelingsscore: 5,8

“Het is een prima lokatie in Oppdal. ”

• Smegarden Camping Beoordelingsscore: 7,9

“Ligging , gezellige huisjes ”

• Oppdal Turisthotell Beoordelingsscore: 7,5

“Oud station, mooi!!! Prima kamer. Heerlijk gegeten in t restaurant.”

• Granmo Camping Beoordelingsscore: 7,5

“nvt”

• Bortistu Gjestegard Beoordelingsscore: 9,6

“De kamer was goed en de bedden waren prima! We zouden een gedeelde badkamer en keuken hebben, maar in plaats daarvan hadden we de hele verdieping voor onszelf, inclusief ruime keuken, een eigen badkamer en een balkon met prachtig uitzicht op de bergen!”

• Trolltun Hotel & Hytter Beoordelingsscore: 7,1

“Hostel in een populair wintersportgebied, nabij het centrum gelegen. Omvangrijk terrein met huisjes en kamers en mooie uitzichten. Ontbijt inbegrepen, diner optioneel (niet gebruikt). Degelijke kamer met stoelen, een bank en een bureau. Vloer verwarmde douche. Gratis parkeren. Behulpzame medewerkers.”

• Quality Hotel Skifer Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt prima”

• Phillipshaugen Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Een prachtig huis, mooie kamers. We hebben genoten van onze twee nachten in alle rust en stilte tussen de bergen. Op de avond van aankomst heeft de eigenaar ons weten te verrassen met een heerlijke maaltijd ondanks dat door miscommunicatie deze niet was besteld, Top!! Ook de andere maaltijden waren heeerlijk, uitgebreid en smaakvol!”

De 10 beste hotels in: Dovrefjell

gebaseerd op 5.099 hotelbeoordelingen op Booking.com