County Down Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Riverway House Beoordelingsscore: 9,6

“Het kingsize bed, de vriendelijke ontvangst, de behulpzaamheid van Paul bij het boeken van een goed restaurant.”

• Marine Court Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“Het bed was prima en de grote van de kamer ook. Als je echt alleen een slaap plaats zoekt is het prima”

• Ruby-Anne's Loft Boutique B&B Beoordelingsscore: 9,6

“Het is een mooi appartementje van veel gemakken voorzien. Het ligt los van het woonhuis, dus veel privacy. ”

• Banoge House Beoordelingsscore: 10,0

“De gastvrijheid en huiselijkheid vonden wij erg fijn. Een geweldige gastheer en gastvrouw. Door de prettige en ontspannen sfeer voelden wij ons thuis. ”

• Barholm Beoordelingsscore: 8,8

“Het uitzicht en de supervriendelijke familie.”

• Leigh House Bed and Breakfast Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijke, behulpzame en gastvrije gastheer en gastvrouw. Gezellige en huiselijke sfeer. Gezellig samen met de eigenaars praten en een drankje op het terras nuttigen. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt. Zeer rustige locatie en uitstekende bedden voor een perfecte nachtrust.”

• Flagstaff Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt prima! je kan kiezen wat je wilt en dan wordt het vers voor je gemaakt, ei met bacon bijvoorbeeld en kopje koffie of thee. je kan fruit pakken en jus 'd orange. yoghurt met kellog's. prima voor elkaar”

• Coach House Boutique B&B Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt beter dan dit vind je niet”

• Mourne Country Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“ruime parking , ruime kamers , amerikaanse stijl ,geen lawaai s'nachts”

• Slieve Donard Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie locatie en prima ontbijt”

De 30 beste vakantiewoningen in: County Down

gebaseerd op 1.786 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com