Drakensberg Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Champagne Castle Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie. Uirzicht. Maaltijden. Wandelmogelijkheden.voor ieder wat wils”

• Winterton Country Lodge @ Rose Cottage Beoordelingsscore: 10,0

“Ontzettend vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbeten, prachtige lodge, heerlijke omgeving. Niets negatief te bedenken. Wij zijn van hieruit de canopy tours gaan doen (ziplinen). ”

• Umzimkulu River Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige locatie aan de rivier, waar je langs kon lopen naar rockpools iets verderop. De cottages zijn fantastisch! Eigenaren zijn enorm vriendelijk en gastvrij, waarmee we veel leuke gesprekken hebben gehad. Je kan eten 's avonds op het terras dat uitkijkt op de rivier, prachtig uitzicht dus. Perfecte locatie om vanaf hier Lesotho te bezoeken. By far ons favoriete verblijf in heel Zuid-Afrika! ”

• Silver Hill Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“heel vriendelijk personeel, lekker eten. hebben al afgesproken om binnen 2-3 jaar terug te gaan. de rust die de lodge uitstraalt”

• River Crossing Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijke, rustige guesthouse. Als je rust zoekt in de bergen, alsmede goede uitvalsbasis: ga naar River Crossing. Vooral Ian en Fiona zijn geweldig als gastheer en dame. Fantastisch ontbijt. Kamers schoon en prima ingericht. Ruim.”

• KarMichael Farm Beoordelingsscore: 10,0

“Heel vriendelijk ontvangst en heerlijk en verzorgd ontbijt. Er waren niet veel boekingen en toen kregen we een groter huis aangeboden. Fijn dat er WIFI was.”

• “Supermooie locatie en vriendelijk personeel”

• Premier Resort Sani Pass Beoordelingsscore: 9,2

“De omgsving”

• Inkungu Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“De plek! Wat een uitzicht! Vanwege een verbouwing kregen wij gratis een upgrade naar de bruidssuite. Prachtig! Hartelijke, belangstellende en gastvrije Mw met goede tips. Eten goed, personeel aardig. Prachtige inrichting!”

• Dragon Peaks Mountain Resort Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie en de prijs kwaliteit verhouding.”

De 30 beste hotels in: Drakensberg

gebaseerd op 11.554 hotelbeoordelingen op Booking.com