Durham Region Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Travelodge by Wyndham Oshawa Whitby Beoordelingsscore: 7,5

“Heerlijke bedden, goed ontbijt (eigen wafels maken is altijd leuk!) en schoon. Fijne stop over hotel in de buurt van Toronto.”

• “Mooie hotel, mooie kamer en vriendelijk personeel. Ook is er voldoende te doen in de omgeving. ”

• “De kamers zijn goed. Ruim en met goede bedden”

• Oshawa Kingsway Motel Beoordelingsscore: 9,6

“Voor de basis was alles aanwezig. Ook in de omgeving was er qua eten/drinken genoeg te vinden. ”

• “Heerlijk verblijf.. schoner dan verwacht! Nette kamer lekker rustig en vriendelijk personeel! Ontbijt was veel en zag er goed uit. ”

• La Quinta Inn & Suites Oshawa Beoordelingsscore: 7,9

“Goed bed goed ontbijt en vriendelijk personeel ”

• Comfort Inn Oshawa Beoordelingsscore: 5,4

“Ontbijt was prima en kamers waren netjes.”

• “Ruime kamers, goede prijs kwaliteit verhouding”

• La Quinta Inn & Suites Oshawa Beoordelingsscore: 6,2

“DE ligging.”

• Motel 6 - Toronto East - Whitby Beoordelingsscore: 7,9

“Kamer was goed, ontbijt werd niet geserveerd, maar aan de overkant zijn verscheidene locaties om te eten. Tja, typisch Noord Amerikaans Canadees (in Quebec vaak wat lekkerder), maar omdat het ontbijt dus losstaat van het hotel zal ik mij onthouden van een beoordeling. Achter het hotel is een filiaal van de Canadian Tyre. Handig om kampeerspullen nog even in orde te brengen. Iets verderop (maar qua infrastructuur is gebruik auto wel zo handig) is een heel groot winkelcentrum, met zelfs een supermarkt met veel biologische producten (en bijzondere wijnen). Ik ging vervolgens goed uitgerust op mijn verdere tocht.”

De 1 beste vakantiewoningen in: Durham Region

gebaseerd op 86 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Durham Region