Oost Kreta Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• El Greco Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie. Vriendelijk onthaal. Lekker ontbijt.”

• Meliti (Adults Only) Beoordelingsscore: 9,6

“Geen kinderen, lekker rustig. Kamer was goed, fijn bed. Hebben zelf een upgrade gehad!”

• Apollon Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging. Groot balkon met zeezicht. Ruime kamer met voldoende faciliteiten om te ontbijten. ”

• Esperides Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Buitenland dorpskern”

• Nora Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“De locatie en de vriendelijke service. Kamers waren vroeg beschikbaar. Uitzicht vanaf het balkon was heel mooi.”

• Mirtos Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie in het gezellige straatje, 1 minuut van de boulevard. Heerlijk s'avonds boven het geroezemoes van het restaurant beneden. Onze kamer was eenvoudig, maar keurig. Netter dan verwacht, eerlijk gezegd. Ontbijtje was prima, de koffie heerlijk! Erg vriendelijke gastvrouw.”

• Camping Koutsounari Beoordelingsscore: 7,9

“bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerker receptie. dacht met ons mee en bood enkele opties om uit te kiezen (omdat er ruimte was). Daarnaast was het restaurant bij het grote zwembad - dat wij wel lekker konden gebruiken - gesloten maar wij werden verwezen naar het restaurant recht tegen over de ingang van de camping en daar was het zeer goed en ! voordelig eten en drinken. Niettemin, het is en blijft een camping, dus douche/toilet/wastafel zijn gemeenschappelijk, maar daar staat dan een uiterst vriendelijke overnachtingsprijs tegenover”

• Atlantis Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Schone kamer”

• Faedra Beach Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige rustige locatie met mooi strand en mooie ruime kamers”

• Royal Marmin Bay Boutique & Art Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Super ontvangst eerst een warm handdoekje en een koud drankje voor het inchecken. Daarna met de clubcar naar de kamer gebracht met private pool. Fantastisch uitzicht nieuwe kamers het kost wat maar het is het ook waard.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Oost Kreta

gebaseerd op 20.593 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com