2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
East Griqualand Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Lake Glencairn Beoordelingsscore: 8

“Schitterende locatie bij de Drakensbergen, heerlijk om wakker te worden met Dromedarissen en struisvogels. We hebben ook nog een mooie tocht per paard gemaakt!”

• 37 Valley View Cottage Beoordelingsscore: 9

“Een heel huis voor onszelf. Lekker ruim en alles aanwezig. Uitdagende weg (bobbelige zandweg). ”

• Graceland Farm Beoordelingsscore: 10

“De prachtige locatie en rust.”

• Aspen Villa Misty Mountain Studio Beoordelingsscore: 8

“We verbleven met 2 personen voor 3 nachten in Misty Mountain Studio. Het was een heerlijk verblijf! Het uitzicht op de Drakensbergen vanuit de studio is fantastisch mooi! Het is een ruim huisje met een keuken met een gas kookplaat, oven, afwasmachine en een grote koelkast met vriesgedeelte. Een mooie grote veranda met bbq en houtkachel. De douche heeft heerlijk warm water. De wifi is soms heel goed (‘s nachts) maar overdag werkte het niet goed. Maar de eigenaren zijn bezig met een Starlink-connectie dus dat wordt hopelijk opgelost. De eigenaren wonen in de bovenwoning boven de studio. Dus ze zijn altijd dichtbij voor vragen en tips. Wij hadden een medisch incident en ze hebben ons goed geholpen! Er is een kleine convenience winkel op ongeveer 1 kilometer afstand (tegenover de ingang van Lake Navarone). Hier kan je de eenvoudige dagelijkse boodschappen halen. Een grote Spar Supermarkt ligt op 35 minuten rijden in Underberg. Als je van rust en een geweldig uitzicht houdt dan is dit een fantastische plek om te verblijven!”

• Eland Valley Resort Beoordelingsscore: 10

“Nature and rust”

• Bamboo Mountain Farm Beoordelingsscore: 8

“De ligging van de bungalow was idyllisch , in de natuur , rustig in het groen ! De gastvrouw was aanwezig om de sleutels te overhandigen en een kleine bezichtiging te doen ! De kleine keuken was voldoende ingericht om ons "selfcatering" ontbijt te verzorgen . De bedden waren goed van kwaliteit met lekker warme dekbedden ! De douche had voldoende warm water en was ruim!”

• Sunset View Self catering Cottage Beoordelingsscore: 10

“Dit is echt een fantastische plek, met een heel fijn huis waarin het je aan niets ontbreekt. Virginia en John zijn bovendien een uitstekende gastvrouw en gastheer. In een woord: fantastisch!”

• J&B Lodge Beoordelingsscore: 9

“Fantastisch uitzicht. Prachtige plek voor de ondergaande zon.”

• Sangwana 27 Holiday Home Beoordelingsscore: 8

“Groot ruim huis, grote slaapkamers, keuken woonkamer en tuin. Prima locatie, vlakbij de winkels. Wij verbleven er 2 nachten om de sanipass te rijden.”

• Cicada Self Catering Cottage Beoordelingsscore: 8

“Het was rustig, ruim en behoorlijk comfortabel. Twee goede slaapkamers en een prima badkamer met ligbad en goeie douche. Inrichting nogal oubollig maar okay. Goed geoutilleerde keuken. Een echte plus waren de elektrische dekens, want toen wij er waren, was het nog koud ‘s nachts. Groot terras met goede stoelen en grote tuin”

De 30 beste vakantiewoningen in: East Griqualand

gebaseerd op 3.296 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com