Elafitiøyane Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Lafodia Sea Resort Poeng fra gjester: 8,3

«Utsikten, pizzarestauranten og servicen der, Fin strand og beliggenhet, rent og pent på rommene. Flotte moderne,delikate rom med havutsikt og alt man trenger. Bassengområdet er nydelig plassert og idyllisk atmosfære. »

• Hotel Sipan Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenheten»

• Villa Mirjana Poeng fra gjester: 8,3

«Vi møtes av familie medlemmer vid fergen med golf bil som tog oss og bagasjen til leiligheten. Utmerket servise og meget trivelig vertskap. Vi brukte terrassen til leiligheten mye. Leiligheten ligger nærheten av spisesteder og badeplass»

• Guest House Tomić Poeng fra gjester: 9,6

«Flott beliggenhet med fantastisk utsikt over hele Lopud by og strand/havn. Vi hadde dobbeltrom med balkong og utsikt. Hotellet ligger slik til at man får veldig tidlig morgensol (ikke så mye) og veldig sen aftensol (ikke så mye) - med andre ord perfekt ift stekende sol og varme. Det var alltid en liten bris oppe i åsen der hotellet lå. Hyggelig personale, dog litt forvirring når vi ankom da verten ikke var til stede, men det fikset seg.»

• The Little Prince Poeng fra gjester: 10,0

«Flott begliggenhet!»

• Villa Vilina Poeng fra gjester: 9,2

«Nydelig hotel med flott utsikt over byen, svært god service og veldig hyggelig bestyrer, deilig frokost, rent og pent overalt og ikke minst gode senger! Anbefales!»

• Hotel Sipan Poeng fra gjester: 7,1

«Frokosten var svært bra. Litt tørt brød. God tid ved frokosten i vakre omgivelser.»

• Lafodia Sea Resort Poeng fra gjester: 7,5

«Stedet, Lopud er en perle.»

• Guest House Tomić Poeng fra gjester: 5,8

«Utsikten, hyggelig øy. Veldig bra turmuligheter. Bra restauranter.»

• Villa Vilina Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk hjemmelaget kroatisk frokost :) hyggelig personale :) nydelig utsikt :) superkoselig :)»

De 5 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Elafitiøyane

basert på 391 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com