Elba Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Prachtige omgeving, geweldige service en een fantastische keuken.”

• Hotel Residence Villa San Giovanni Beoordelingsscore: 5,8

“Vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie, fijn zwembad met ligbedden en parasols”

• Residenza Sant’Anna Del Volterraio Beoordelingsscore: 8,8

“2 kamer appartement is ideaal voor een stel, auto kan je zowat onder je appartement parkeren in garages, mooie grote tuin met zwembaden en tennisbanen. Sauna, bar en restaurant aanwezig (alledrie niet gebruikt). Bovenop de berg heb je een prachtig uitzicht op de grote accommodatie (auto naartoe). Heerlijk om tot rust te komen begin oktober. Zwembad in hoogseizoen moet je volgens mij voor betalen, na 12 september ongeveer niet meer. ”

• Hotel Le Ghiaie Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging is echt top.”

• Hotel Airone del Parco&delle Terme Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi hotel, zeer vriendelijke staff en zeer goede keuken. En dit alles voor een zeer redelijke prijs”

• Hotel Il Caminetto Beoordelingsscore: 10,0

“Super accommodatie. 10 minuten rijden vanaf de veerboot. Prettig ontvangst met voldoende informatie over het eiland. Kamers zijn groot en comfortabel en de douche is geweldig lekker. Verder is het ontbijt goed verzorgd en is het zwembad heerlijk verfrissend na een warme dag.”

• Camping Village Rosselba Le Palme Beoordelingsscore: 8,8

“De vrouw in de supermarkt met donker haar en haar altijd vriendelijke lach. Zij gaf na sluitingstijd mij boodschappen mee op krediet. De botanische tuin waarom deze camping is gelegen geeft een fijne natuurlijke sfeer. Net als het mooie uitzicht dat je hebt op de baai van Portoferraio.”

• Da Angiolina Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijke plek met fantastisch uitzicht op zee met cactussen”

• Hotel Villa Padulella Beoordelingsscore: 7,1

“Uitstekend ligging tov Portoferraio, rustig, vrij parkeren op eigen parkeerplaats, goeie duurzame gedachte door slechts 's avonds en 's nachts airco te laten draaien”

• Il Guercino Beoordelingsscore: 7,1

“Het appartement op zich en de faciliteiten waren helemaal prima en het uitzicht op zee is fantastisch. Wij waren blij verrast door de aanwezigheid van Rosito, de rode buurtkat. We werden vanaf de boot opgehaald door de aardige dame Manuela (spreekt geen Engels) die ons na het appartement loodste (was ook nodig). Het contact in het begin liep soepel en vlug. Alles wat je nodig hebt, was er.”

De 30 beste hotels in: Elba

gebaseerd op 12.849 hotelbeoordelingen op Booking.com