Zuid-Karelië Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotelli Salpa Beoordelingsscore: 10,0

“Erg vriendelijke ontvangst ook zeer behulpzaam. Prachtig uitzicht op het meer en zeer rustig. Ook het ontbijt was prima!”

• Scandic Lappeenranta City Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldig behulpzaam en vriendelijk personeel. Wat outdated hotel op heerlijke locatie, dichtbij het centrum. Met de fIetsen van het hotel heerlijke rondrit gemaakt.”

• Lappeenranta Spa Beoordelingsscore: 7,9

“Goede ligging van hotel, het zwembad, nette kamer. Parkeren kost nu geld, t.t.v. boeking nog niet, dus werd daar niet moeilijk over gedaan.”

• Hotelli Salpa Beoordelingsscore: 4,6

“Locatie”

• Scandic Imatran Valtionhotelli Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging van het hotel leent zich voor een mooie wandeling door het aangrenzende park en toch ook dicht bij het centrum.”

• Center Hotel Imatra Beoordelingsscore: 6,2

“Het ontbijt hebben wij niet genoten. Het hotel is heel basic.”

• Finlandia Hotel Imatran Kylpylä Spa Beoordelingsscore: 10,0

“het was ons tweede bezoek aan dit hotel, mede vanwege het aangename subtropische zwemparadijs”

• Rento Hotelli Beoordelingsscore: 7,9

“Wij verbleven hier buiten het seizoen dus waren er niet veel andere gasten. Onze kamer was ruim genoeg, met zicht op de parking (dat was wat minder). Wel een goede badkamer en voldoende bergruimte. Ontbijt was oké, voldoende keuze. Aangenaam terrasje aan de ontbijtzaal om buiten te zitten. Gratis sauna elke avond. Vanuit het hotel kan er prima gewandeld worden. Vriendelijke receptionistes die duidelijke info gaven.”

• Lappeenranta Spa Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt heerlijk”

• Hotelli Salpa Beoordelingsscore: 6,7

“Is eigenlijk een soort motel, prachtig uitzicht over het meer”

De 15 beste hotels in: Zuid-Karelië

gebaseerd op 27.894 hotelbeoordelingen op Booking.com