Falster Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• GAJ Backpackers Stubbekøbing Beoordelingsscore: 7,9

“Dichtbij de bootverbinding met bogo en MON. We hadden de ruime familiekamer in de onderverdieping met directe toegang tot de tuin. Kamer karig ingericht met 2x2 stapelbedden. Wel een eigen keuken met redelijk goede inventaris”

• Motel Højmølle Kro Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging is uitstekend! Als je via Puttgarden naar Rødby vaart, door wil reizen en toe bent aan een overnachting is dit een uitstekende locatie. Pal aan de snelweg (waar je geen last van hebt qua geluid)”

• Vaalsevig Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt”

• Hotel Liselund Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt was prima!!! Locatie OK! Personeel vriendelijk! ”

• Pitstop Idestrup Beoordelingsscore: 9,6

“Super vriendelijke mensen, enorm hondvriendelijk.”

• BNBIKE.DK Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijke overnachting. Volledig te verduisteren kamer. Heel kleinschalig, waardoor je de gedeelde badkamer en keuken slechts met 2 andere koppels diende te delen. Keuken is nieuw en uitgebreid met heel wat keukenmateriaal. Heel fijn om tijdens je reis een eigen potje te kunnen koken en dan buiten op te eten. Heel hygiënische B&B in een volledig gerenoveerde schuur.”

• Falster City Camping Beoordelingsscore: 9,2

“Wij gebruiken deze camping als overnachtingscamping en dit bevalt ons uitstekend. We doen dit al het 3e jaar op rij. De cabin (stuga) is zeer eenvoudig en helemaal prima voor 1 nacht met een gezin met 2 kinderen.”

• Workers Sleep Beoordelingsscore: 7,1

“De prijs en de locatie.”

• Danhostel Nykøbing Falster Beoordelingsscore: 7,5

“ontbijt en kamer waren top. lekker wafels met huisgemaakte jam”

• Hotel Falster Beoordelingsscore: 7,5

“Hartelijk personeel”

De 5 beste vakantiewoningen in: Falster

gebaseerd op 541 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Falster