Fassano - Regio Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Masseria Garrappa Beoordelingsscore: 8,3

“Super service Ontbijt: verse producten en heerlijke koffie Hoog kwalitatief restaurant - 3 maal heerlijk gegeten Ligging: rustige locatie maar toch op fietsafstand van restaurantjes/de kust Prachtig pand en domein Top verblijf gehad - aanrader! ”

• Hotel Sierra Silvana Beoordelingsscore: 7,9

“Kamer was oké en het ontbijt”

• Park Hotel Sant'Elia Beoordelingsscore: 7,5

“Grote kamer”

• Canne Bianche Lifestyle Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Heel ontspannen sfeer. Gezellige hoekjes. Fijn restaurant.”

• Masseria San Giovanni Beoordelingsscore: 8,8

“De lokatie, de Masseria is prachtig en het personeel is vriendelijk , super gastvrij en behulpzaam”

• Bianco Riccio Suite Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer vriendelijke eigenaar en manager en overig personeel. We kregen een upgrade naar een kamer met uitzicht op zee! Zeer de moeite waard. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet! In de buurt zijn vele restaurantjes dus keuze genoeg.”

• Donna Lucrezia Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontvangst was super. We verbleven alleen op het domein, wat het verblijf super gezellig en rustig maakte. De kamer was mooi en ruim. Het ontbijt was super. Alles was voorzien en zo lekker! Het zwembad was goed en proper. Alles ligt dichtbij in de omgeving. En in de avond kan je iets gaan eten in Pezze di Greco bij Viantica di Cibo e di Storie. Top restaurantje en niet duur. We kolen zeker nog eens terug, ons verblijf was top!”

• Masseria Don Luigi Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel.”

• Masseria San Martino Beoordelingsscore: 10,0

“zeer rustig gelegen, mooi en nieuw, riant ontbijt”

• Masseria Salamina Beoordelingsscore: 9,2

“De persoonlijke service van Filippe. De heerlijke kamer met terras. Het aardige personeel. Een prima vertrekpunt om de vallei van de Trulli's te bezoeken en de kleine stadjes. Vergeet niet Locarotondo!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Fassano - Regio

gebaseerd op 2.186 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com