Fehmarn Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Restaurant Burg-Klause Beoordelingsscore: 7,9

“Heerlijke plek”

• Hundecamping Fehmarn Wulfener Hals Beoordelingsscore: 7,5

“Camping”

• Strandhotel Bene Beoordelingsscore: 10,0

“We hadden dit hotel gekozen als afsluiting van onze rondreis door Zweden, Noorwegen en Denemarken. Het bleek een prima keuze. Om tot rust te komen is dit een geweldig hotel. We hadden de superieurkamer met sauna (totaal 6 stuks van dit soort kamers aanwezig in dit hotel) met uitzicht op zee. De kamer leek meer op een etagewoning zonder keuken maar met koelkast. Bedden waren klasse, de sauna makkelijk te bedienen, er werd goed schoongemaakt en er was voldoende ruimte om onze bagage uit zicht te plaatsen De kamer was inclusief ontbijt. Dit kon je in het restaurant doen maar ook buiten in Strandstoelen. Er was altijd iemand die de koffie kwam brengen, een praatje maakte, info gaf of zich discreet terughield. (Agnes D.) Ook de lunch of het diner waren van prima kwaliteit. Op nog geen 15 meter vanaf het terras begon het duin en kon je strandstoelen huren (9 Euro per dag). In plaats van de gebruikelijke strandtent was er een verbouwde grote strandstoel waar men quark met vruchten verkocht. We hadden dit jaar geluk, want de temperatuur was prima.”

• Hundecamping Fehmarn Beoordelingsscore: 8,0

“Vlakbij het sanitairgebouw.”

• Hotel Restaurant Schützenhof Beoordelingsscore: 10,0

“vriendelijk personeel”

• Wissers Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijk verblijf”

• Hotel Dania Beoordelingsscore: 9,2

“Lekker dicht bij de boot.”

• Avalon Hotel Bellevue Beoordelingsscore: 10,0

“geweldig ontbijt”

• Hotel Sonneninsel Fehmarn Beoordelingsscore: 7,5

“Nederlands sprekende gastheer en vrouw. Leuke eigengemaakte kunst. Vriendelijke ontvangst.”

• Hotel Hasselbarth Beoordelingsscore: 7,5

“Goed bed goede douche”