Fes-Meknes Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Riad damia Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig riad echt sprookje uit duizendeneen nacht Superaardig personeel. Kregen n upgrade naar n prachtige royale kamer. Mooi dakterras. Fijn bed en fijn beddegoed. Voelt je echt thuis.ook makkelijk te vinden in wirwar ban straatjes.”

• Hôtel Belle Vue et Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Perfect locatie vriendelijk personeel ”

• Royal Mirage Fes Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“In het centrum van de stad en heeft alle mogelijke accomodaties.”

• Riad Les Chrifis Beoordelingsscore: 8,8

“lekker ontbijt maar iets te weinig variatie zeker na 4 dagen mooie rustige locale midden in de medina 'smorgens ontwaken door de vogels in de binnentuin”

• Dar Mehdi Beoordelingsscore: 9,2

“Elke dag een heerlijk uitgebreid ontbijt. We kregen heel veel tips voor leuke restaurantjes en bezienswaardigheden. Als we ‘s middags of ‘s avonds terugkwamen bij het verblijf werd ons altijd een kop thee met een koekje aangeboden en soms ook fruit. Daarnaast was het personeel altijd in voor een praatje en spreken ze goed Engels.”

• Hotel Splendid Beoordelingsscore: 9,2

“Voldoende”

• Guesthouse Dar Othmane Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie schone kamer en sanitair, vriendelijk personeel, terras, op loopafstand van hoofdstraat souk, personeel gidstte ons naar onze taxi. ”

• Riad La Maison Verte Beoordelingsscore: 7,1

“Traditionele en kleurrijke inrichting van de Riad.”

• Riad Palais Bahia Fes Beoordelingsscore: 9,2

“Het was een heerlijk verblijf met zeer vriendelijke mensen die steeds klaar staan om je te helpen. Het dakterras is zeker een enorm pluspunt ,maar ook de gehele sfeer in de Riad is aangenaam. We hadden er niet op gerekend dat de Medina zo groot is dat je gemakkelijk kunt verloren lopen maar er werd steeds voor ons gezorgd zodanig dat we overal terecht konden.”

• Grand Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“Grote kamer, douche werkte goed. Locatie in het centrum.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Fes-Meknes

gebaseerd op 23.683 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com