Florida Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Quality Inn & Suites Poeng fra gjester: 9,2

«Mye for pengene og vennlig personale. Gratis shuttlebusser til parkene. »

• Hollywood Beachside Boutique Suite Poeng fra gjester: 7,1

«Fin hjørneleil i 2 etg med mange vinduer. God wifi. Hyggelig staff. Gratis strandstol og håndkle.»

• South Seas Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«At man kan være på hotellet utover ettermiddagen, selv om man har sjekket ut. Ligger på stranden og nær handlegatene. Ganske perfekt, ikke minst ift prisen for overnatting. »

• «God seng. Bra kjøleskap. »

• The Streamline Hotel - Daytona Beach Poeng fra gjester: 9,6

«Nær Main Street »

• La Casa Inn and Suites Poeng fra gjester: 5,4

«Stort rom»

• «Fantastisk sted rett i nærheten av Old Town. Har vært her en gang før, og valget var ikke vanskelig da vi skulle ha noen dager i Old Town etter å ha fartet rundt i Florida en uke. Bestemte oss for å ta resten av ferien her, og fikk forlenge oppholdet. Herlig sted med alt man trenger i umiddelbar nærhet. Da vi fikk ny leilighet etter å ha oppdaget flere kakerlakker i den første, kunne vi endelig nyte oppholdet. Fullt utstyrt kjøkken, store bad, forholdsvis gode senger, uteplass med stoler, bord, solsenger, daybed og hot tub( litt bortkastet i varmen). Bassengområdet er bra, savnet at pool baren ikke var åpen. Hvis noen lurer på om det er alligator i dammen, så kan jeg bekrefte at det er det. Det er også snapper turtles og fisker. Det er også en vaskebjørnfamilie som tar sine faste runder rundt i området og sjekker systematisk alle søppelkasser utenfor dørene. Lurt å ha disse lukket godt, slik at det ikke er for lett for de å åpne. Det er også noen hjorter som lusker rundt.Med andre ord- et typisk Florida-dyreliv. Stortrives her i Regal Oaks, store leiligheter og flott område til en veldig gunstig pris.»

• Iberostar Berkeley Shore Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Flott beliggenhet nær strand og konferansesenter. Lite trafikkstøy. Rene og komfortable rom. Meget god mat i hotell restauranten.»

• The Hotel of South Beach Poeng fra gjester: 9,6

«God stemning og hyggelige og pene lokaler. veldig fin lokasjon.»

• La Quinta Inn & Suites Sunrise Poeng fra gjester: 9,2

«Typisk enkel amerikansk frokost. Perfekt beliggenhet i forhold til Sawgrass Mills Outlet og Fort Lauderdale Riverside. Relativt kort avstand fra Hollywood Ft. Lauderdale Airport ( FLL ). Vi brukte omtrent 45 min. med bil fra hotellet til Tigertail airboat tours i Everglades.»

De 30 beste ferieboligene i Florida

basert på 110 763 omtaler av ferieboliger på Booking.com