Folegandros Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Belvedere Apartments Poeng fra gjester: 10,0

«Nydelig panoramautsikt. Stor og luftig leilighet. God frokost. Luftig og behagelig bassengområde, på hotellet, og fantastisk hyggelig vertskap. Super service. Kunne ikke hatt det bedre.»

• Miramare Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk utsikt, nydelig hotell. Veldig hjelpsomme.»

• Chora Resort Hotel & Spa Poeng fra gjester: 10,0

«Et fantastisk sted! Nydelig hotell, sjarmerende rom og flott uteplass. veldig nært det mest sjarmerende sentrum med mange restauranter og koselige butikker! Anbefales på det sterkeste! God mat på hotellet til alle måltider med fine priser!»

• Polikandia Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Flott beliggenhet, hyggelig personale, familievennlig og renslig. Veldig god frokost med bl.a.hjemmelaget brød og fersk fruktsalat.»

• Polikandia Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Vi ble positivt overrasket over både beliggenhet og atmosfæren til hotellet. Vi ble hentet på havnen selv om vi ikke hadde booket dette, uten ekstra tillegg. De ansatte var svært imøtekommende, hyggelige og hjelpsomme. 4 timer etter vi hadde sjekket ut fra hotellet ble vi oppringt om mulige endringer ved fergen vi skulle ta videre. Svært fornøyde med oppholdet, og kommer til å velge samme hotell dersom vi kommer tilbake til øya.»

• Polikandia Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Lite, familiedrevet hotell med en fantastisk fin atmosfære»

• Aegeo Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Reint og fint. God frokost.»

• Meltemi Poeng fra gjester: 8,8

«Ligger midt i byen og meget sentralt. Nydelig lite hotell. Koselig uteplass. Gode myke senger. Kort vei til bakeri og frokost. Hyggelig eier. Rent og pent. Bor gjerne her igjen.»

De 5 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Folegandros

basert på 362 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com

Se alle overnattingssteder i området Folegandros