Fort-de-France Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Résidence Plocus Beoordelingsscore: 4,2

“Goede locatie”

• Hotel l'Impératrice Beoordelingsscore: 8,3

“Kamers zijn klein maar correct, ideaal voor kortverblijf.”

• Simon Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Ja”

• Hotel l'Impératrice Beoordelingsscore: 4,6

“We hebben een uitgebreid ontbijt gekregen, heel verzorgd en absoluut voldoende.”

• Karibea Squash Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Het aankomen van de taxi om te gaan !”

• Residence Fort Savane Beoordelingsscore: 6,7

“kwaliteit bed vriendelijkheid ontvangst”

• Residence Fort Savane Beoordelingsscore: 9,6

“De Kamer was keurig netjes, een heel goed bed, airco aanwezig, er kon koffie en thee op de kamer gemaakt worden, de kamer aan de straatzijde was geluidsarm. De doucheruimte prima verzorgd en netjes, fijne en voldoende handdoeken. Een speciaal pluspunt was de goede service van medewerker Kris. Wij kregen veel goede tips voor bezoeken van leuke uitjes op Martinique. Uiteindelijk 3 nachten ( op willekeurige datums) verbleven en dat zegt ook al wel voldoende! Super hotel!”

• Simon Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Het hotel is een van de betere en luxere verblijven in Fort de France, daar betaal je ook voor. De kamer zag er prima uit, een mooie indeling en sfeervol. Goed bed! Heerlijke douche en ligt mooi aan de haven waar de cruise schepen aanleggen. Eigenlijk van alle comfort en luxe voorzien. Persoonlijk vonden wij de prijzen om in het restaurant van Simon Hotel te dineren te hoog.”

• Simon Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Het bed beviel mij het meest. Het ontvangstbij de receptie! De service van de receptie! Top!”

• Residence Fort Savane Beoordelingsscore: 10,0

“Schoon, netjes, prettig om een keukentje met alle gemakken te hebben is de kamer. Dat was een goede compensatie voor het ontbreken van ontbijtservice.”

De 4 beste B&B's en herbergen in: Fort-de-France

gebaseerd op 396 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Fort-de-France