Franciacorta Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• La Fonte Hotel Poeng fra gjester: 3,3

«Servitøren i restauranten. Maten OK. Dette er ikke 4 stjerner! »

• Hotel Milano Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenheten var super og hyggelige ansatte. God mat. Fin balkong med utsikt. Rent rom.»

• Hotel Touring Poeng fra gjester: 7,1

«Rommet og badet var veldig fint, vi bodde i suite. Veldig hyggelig betjening, veldig hjelpsomme. Fint uteområde. »

• Araba Fenice Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Lå deilig til ved sjøen! Fint basseng og delikat innredning. »

• Locanda del Lago Rosmunda Poeng fra gjester: 7,5

«Utsikten ut mot Iseosjön. »

• Hotel Aquarium Poeng fra gjester: 10,0

«Flott beliggenhet, nydelig utsikt, hjelpsomt personale, barnevennlig, restaurant med god mat som tilhører hotellet, nær Bergamo flyplass.»

• Hotel Sebino Poeng fra gjester: 8,8

«Hotellet er sentralt plassert i denne vakre, lille byen ved Lago d'Iseo. Rommene er av bra standard, og det generelle inntrykket er positivt med hensyn på renhold og vedlikehold. Bra frokost, og behagelige senger.»

• Hotel Rotelli Poeng fra gjester: 7,1

«God frokost, ost og div kjøttpålegg, frokostblandinger, egg og ulike typer brød. Savnet mer frukt og grønt. Flott utsikt og rent basseng. Det som trekker ned er beliggenhet. Langt oppe fra veien, og få restauranter i nærheten. Vi tok turen med ferje (5 min) over til øya Monte Isola. Fin øy og flott tur å gå opp til toppen. Vi tok også en fjelltur til Monte Gjulieelmo 1948 moh. Restaurant med servering der oppe👍»

• Albergo Ristorante Orazio Poeng fra gjester: 8,8

«Utrolig koselig og sjarmerende Osteria. Frokosten var god. Koselig å sitte på gårsdplassen til måltidene. Godt kjøkken med mye godt hjemmelaget til middag. Så ut som det var en populær restaurant. Vertinnen snakket godt engelsk. ellers litt sparsomt. Men det gikk helt fint. Veldig rent og pent, både inne og ute. Rengjøringspersonalet var veldig smilende og blide. Supert med bassenget og hagen, god utsikt over Iseo og Monte Isola. Rolig område, lite trafikk.»

• Hotel Rivalago Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig hyggelig og god service fra personalet. Koselig hage ved ute-restauranten helt nede ved vannkanten. Gode senger og nydelig frokost.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Franciacorta

basert på 6 403 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com