Galilea Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Caesar Premier Tiberias Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Veldig bra beliggenhet. God og variert mat. Hyggelig betjening, vi følte oss velkommen.»

• Prima Galil Tiberias Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig god beliggenhet, kort spaser tur til sentrum. Trivelig terrasse med utsikt over Galilea sjøen. God frokost og hyggelig personale. Rent og pent hotell. Litt lyder utenfra tidlig på morgenen, men det var ikke sjenerende. Dette er andre gang vi bor på dette hotellet, og velger det gjerne igjen. »

• Prima Too Poeng fra gjester: 6,2

«Veldig god frukost. sengene var gode, men rommet ukoselig. Var en fin fellesterrasse med utsikt over Tiberias sjøen.»

• G Hotel Tiberias Poeng fra gjester: 4,6

«Kort vei til havna»

• Zimmers at the Forest Poeng fra gjester: 10,0

«Kjempe gode senger, filk tilbud om frokost på døren som smakte kjempe bra, aledeles nydelig plass, utmerket service!»

• Club Hotel Tiberia Poeng fra gjester: 9,6

«Veldig godt utvalg av mat. Deilig basseng med god plass.»

• Vered Hagalil Holiday Village Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Vi fikk først en hytte hvor man ikke fikk låst ytterdøra, vi fikk dermed oppgradert til annen hytte som ble definert som suite så kommentarene er ut fra det. Kjapt levert. Flott beliggenhet med utsikt over sjøen. God frokost. Svømmebasseng på området som nok passer bedre til barn.»

• Travel Hotel Gesher Haziv Poeng fra gjester: 7,9

«God seng. God frokost. Rimelig og hyggelig. Rolig. TV på rommet. Swimmingpool bra. Kort vei (4 min å kjøre) til fin badestrand. Kommer gjerne tilbake hit. 5 min å gå til god pizzarestaurant og til supermarked med masse god frukt,is og snacks til kveldskos. Rommet har tekjøkken. Velkomstgave fra overnattingsstedet: Vin på rommet; - veldig hyggelig. Hvert rom har egen uteplass. Lett å komme i kontakt med andre reisende , - om man vil.»

• Vered Hagalil Holiday Village Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Fantastisk utsikt ved de fremste hyttene. Flotte hytter som ga eksklusivt preg vi kunne nyte»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Galilea

basert på 11 012 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com