Gargano Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Incanto Beoordelingsscore: 7,1

“Locatie”

• Hotel Gabbiano Beoordelingsscore: 7,9

“Goede prijs voor een redelijke kamer”

• Hotel Yria Beoordelingsscore: 8,3

“Dicht bij het strand en zee en tevens dicht bij de historische binnenstad Vieste. Ruime kamers. Goed ontbijt buffet en erg vriendelijk personeel. ”

• Bikini Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer. Ondanks dat het eigen strand paviljoen al was gesloten konden we daar toch ge bruik maken van de ligbedden”

• Garden Hotel Ripa Beoordelingsscore: 7,9

“Strand dichtbij met eigen bedjes. Mooi zwembad welke nog open was. Mooie kamer. ”

• Tenuta Padre Pio Beoordelingsscore: 7,1

“Dichtbij erg mooi stadje Vieste. Leuk klein complex, idyllisch. Mooi zwembad, niet verwarmd. Als we een kleine boodschap nodig hadden, eieren of citroentje, konden ze daarin voorzien.”

• Hotel Santangelo Beoordelingsscore: 7,1

“Een hotel zoals zovelen. Vrij neutraal, zakelijk. Bedden goed en mooi uitzicht vanaf balkon. Erg gehorig hotel. Wij waren in rustige periode maar als het vol zit, zal er veel rumoer zijn. Ontbijt in het hotel was goed en aardige bediening. Het restaurant ernaast is sfeerloos. Bij het boeken zou het zwembad nog open zijn. Een week voor vertrek kregen we te horen dat het zwembad gesloten zou zijn.”

• Residence Chiesiola Beoordelingsscore: 9,6

“Het appartementencomplex ligt bijzonder mooi. 1 km boven Vieste. Met een prachtig uitzicht op de stad vanaf het balkon. Ruime appartementen. Van alles voorzien. Groot zwembad erbij en rustig gelegen. Je hebt een auto nodig. Het centrum is te ver om te lopen. Ze hebben een prive strand in Vieste, hebben wij geen gebruik van gemaakt. En een parkeerkaart, kun je gratis parkeren bij de stad.”

• Hotel Torre Santamaria Resort Beoordelingsscore: 10,0

“De sfeervolle ligging”

• Forte Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Ruime kamer en mooi zwembad.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Gargano

gebaseerd op 11.972 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com