Gaustablikk Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Park Hotel Rjukan Beoordelingsscore: 4,2

“De bedden waren goed en het ontbijt was ook wel aardig. De man vd receptie was zeer verbaasd over alles wat niet goed was, of veinsde dat in elk geval. Hij gaf de schoonmakers de schuld en heeft op aandringen van mijn vriend wel geprobeerd oplossingen te vinden. We kregen een andere kamer die wel klaar was (maar zeker niet schoon), we kregen na 2 keer klagen eerst nieuwe batterijen voor de afstandsbediening, daarna een andere tv, toen waren de kabels weer te kort, toen heeft hij een verlengstuk gehaald (op aandringen). Er was iemand in zijn eentje aan het klussen op een niet gebruikte etage, maar dit hotel heeft echt een grondige verbouwing nodig! ”

• Gaustablikk Høyfjellshotell Beoordelingsscore: 7,5

“Mooi uitzicht en de weg er naar toe is ook mooi. Plaatsje Rjukan is het bezoeken waard.”

• Kvitåvatn Fjellstue Beoordelingsscore: 6,2

“Eigenlijk alleen de locatie. Het bleek een soort jeugdherberg te zijn en we kregen niet de twee persoonskamer met 2 bedden die we hadden geboekt maar een soort schuurtje met twee bedden beneden en een soort zolder met nog twee bedden . Geen handdoeken en de bedden zelf opmaken. Handdoeken uiteindelijk tegen betaling gekregen. Bij het binnenlopen van de receptie moet je je weg zoeken tussen twintig paar kinderschoenen die daar uitgetrokken in de gang lagen. Het eten was al klaar je moest zelf uit de pannen scheppen. Niet iemand om te helpen of de weg te wijzen. Eten was niet bijzonder. Wij hadden van te voren gevraagd of er vegetarisch eten was en of het geen tofu of id was. Er werd aangegeven dat ze een lange ervaring hadden met vegetarisch eten en er altijd bonen of linzen waren voor de proteïnen . Bij het opscheppen bleek er echter gebakken champignons met een vegetarische frikandel te zijn. beetje jammer! Ontbijt niet genomen want was pas vanaf 8 uur.”

• Rjukan Gjestehus Beoordelingsscore: 6,2

“Ontbijt prima en bedden heel goed.”

• Rjukan Admini Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Prachtige locatie, goed ontbijt en vriendelijk personeel”

• Gaustablikk Høyfjellshotell Beoordelingsscore: 9,2

“De omgeving in dit geweldig stukje Noorwegen en de ontspannen sfeer in het hotel. Top!”

• Rjukan Gjestegaard Beoordelingsscore: 8,3

“fietsen achterop de auto, geen probleem, parkeergelegenheid recht tegenover ingang locatie.”

• Kvitåvatn Fjellstue Beoordelingsscore: 6,2

“Mooi uitzicht, rustig Er staan ook andere, meer moderne hutten die er erg mooi uitzien. Grote gemeenschappelijke keuken, vriendelijk personeel Prachtige omgeving”

• Gaustablikk Høyfjellshotell Beoordelingsscore: 8,8

“Prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt en lekker diner.”

• Rjukan Gjestegaard Beoordelingsscore: 5,8

“Ligging”

De 1 beste B&B's en herbergen in: Gaustablikk

gebaseerd op 104 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Gaustablikk