2. Hotelanmeldelser for Holland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Gelderland
Gelderland Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Bungalowpark Het Verscholen Dorp Point fra anmeldelser: 8

"Lå godt, stille og fredeligt. Området virkede sikkert. Huset rummede alt det, der behøvedes, og var dejligt stort til tre personer. Vi havde en god uge."

• Dudok Studio's Arnhem-Oosterbeek Point fra anmeldelser: 9

"Flot lejlighed og udsigt til gårdhaven, der var alt hvad vi skulle bruge og cykelafstand til Arnhem. Gode senge og sofa."

• 't Zwientje Point fra anmeldelser: 8

"Meget behagelig og praktisk hytte, hvor der var alt hvad jeg behøvede"

• Bos chalet “relaxed” Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig hyggelig, rummelig og ren bolig. God beliggenhed i en dejlig natur. Tæt på alt og skønne cykelstier. Skønt med swimmingpool. Der manglede ikke noget, fantastisk sted og kommer gerne tilbage. 👍"

• EuroParcs De Zanding Point fra anmeldelser: 8

"Gode faciliteter og super lækker beliggenhed. Et rigtig godt sted, især til børnefamilier."

• EuroParcs Marina Strandbad Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt roligt, hyggelig område, fine huse med god plads."

• "Skønt sted"

• Luxe Appartement Marc Point fra anmeldelser: 9

"Adgang til have, terasse, fællesområde - på trods af, at vi havde lejet en lejlighed, kunne vi bruge B&B fællesområdet. Ejer inviterede til brug af hans swimmingpool. Alt til køkkenet, ovn/mikroovn etc. Ejer har en labradoodle - en allergivenlig hund, der kom og gik på fælleområdet, den var iøvrigt meget venlig. Derudover passede ejer en yngre labradoodle for sin nabo én gang om ugen, denne var ligeså venlig som ejerens."

• Vakantiehuisje aan de rand van Arnhem Point fra anmeldelser: 5

"Der var pænt rent overalt og dejligt køkken og badeværelse. Det var fint at man havde brugt gamle haveredskaber som en del af interiøret, og der var plads nok til vores familie."

• EuroParcs Beekbergen Point fra anmeldelser: 7

"Hyggeligt sted"