Duitse Alpen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Ferienwohnung Lauchlehen Beoordelingsscore: 10,0

“Uitzicht, netheid van de woning, leuke en attente verhuurster. De ligging was uitstekend. Rustige omgeving en toch dicht bij voorzieningen. Bezienswaardigheden op korte afstand . Goede prijs/kwaliteit verhouding ”

• Alpenhof Landhotel Restaurant Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijkheid van de mensen”

• Hotel Neuhäusl Superior Beoordelingsscore: 10,0

“We hadden er geboekt om samen met vrienden ons zilveren huwelijk te vieren ! Van te voren heb ik contact gehad met het hotel om vanalles te regelen , want ik wilde mijn vrouw verrassen ! Mij is toen belooft geworden dat ze er een mooie dag van zouden maken , en dat is gelukt ! Het ontbijt was heel goed , de kamers waren mooi en het eten was er zeer goed ! Wij gaan er zeer zeker vaker naar toe , want het is een echte aanrader !!”

• Alpenhotel Gastager Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie en de kamer waren prima...wij waren op doorreis dus geen lange tijd gebleven. Ontbijt prima en gastvrijheid ook”

• Hotel Bärenstüberl Beoordelingsscore: 5,0

“Het ontbijt was erg goed geregeld. De bedden waren goed.”

• Hotel Hubertus Garni Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige locatie! Super ontbijt! Rustige ligging! Aardige en meelevende eigenaren!”

• Hotel Gasthof zur Post Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was ruim met een aparte inloopkast voor kleding etc. Twee gemakkelijke stoelen en twee normale stoelen. Ruim balkon. Nette ruime badkamer. Het ontbijt was erg uitgebreid met elke dag vers fruit, verschillende soorten brood en broodjes, beleg, yoghurt melk, vruchtensap.”

• Hotel Gut Steinbach Beoordelingsscore: 9,6

“Het hotel is super. Prachtig gelegen op 50 ha grond heb je de ruimte. Mooie terrassen en zeer vriendelijk personeel. Bij het inchecken worden alle mogelijkheden die daar geboden worden rustig uitgelegd en wordt je begeleid tot je kamer. Buitensauna is heerlijk. Ontbijt is ook fantastisch. Diner was uitstekend, verse producten. De wijn smaakte heerlijk, wel redelijk aan de prijs.”

• AVALON Hotel Bad Reichenhall Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel, mooie grote kamer en een uitstekend ontbijtbuffet. Parkeren op straat is van 18;00 uur tot 09;00 uur gratis”

• Obermühle 4*S Boutique Resort Beoordelingsscore: 9,6

“super kamer, heerlijke bedden en beddengoed. De spa is een absolute bonus. Keuken is goed. Top locatie voor wandelaars en fietsers”

De 30 beste vakantiewoningen in: Duitse Alpen

gebaseerd op 28.878 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com