Gili-eilanden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Jali Resort - Gili Trawangan Beoordelingsscore: 10,0

“Ik kan voor deze accommodatie geen enkel minpunt bedenken. Het was in een woord geweldig! Gezellige sfeer aangezien alle kamers recht aan het lange zwembad liggen. Vooraan is een erg goed restaurant en het personeel is super. Niks is teveel! Ook de kamer is erg goed. Van binnen leuk aangekleed met decoratie en de buitenbadkamer is mooi met een fijne regendouche. Uitgebreide keuze om te ontbijten. En ook voor de lunch en diner kun je hier terecht. Je kunt gratis fietsen lenen bij de accommodatie. Erg handig aangezien het ongeveer 10 minuten fietsen is tot de drukkere straat. Ik vond het een top locatie.. rustig gelegen, maar dichtbij het drukkere gedeelte met leuke bars en restaurantjes aan het strand!”

• Ofal Lumbung Beoordelingsscore: 9,6

“Vriendelijke eigenaar ontbijt was lekker en was veel keus en de plek is erg mooi zeker een aanrader”

• Gili La Boheme Sister Beoordelingsscore: 9,2

“Eigenlijk zouden wij twee nachten blijven, dit werden er uiteindelijk vijf. Heel behulpzaam personeel. We voelden ons er meteen thuis. Een leuke plek om 's avonds wat te drinken en nieuwe mensen te ontmoeten. ”

• Manta Dive Gili Trawangan Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Lekker dicht bij de haven waar je aankomt. Een mooi verblijf. De mensen proberen er met z’n allen weer wat van te maken na de vreselijke aardbevingen van augustus. Tevens een lekker ontbijt. Een aanrader!”

• Begadang Beoordelingsscore: 9,2

“Ruimtelijk verblijf met veel faciliteiten. De gezamenlijke ruimte met o.a. een zwembad en zitzakken is een heerlijke plek om te relaxen en mensen te ontmoeten. En het verblijf is dichtbij het strand waar je de sunset kunt bekijken. ”

• Captain Coconuts Gili Air Beoordelingsscore: 10,0

“Super aardig personeel, prachtige locatie met zwembad, heerlijk eten, fijne bedden.”

• Vila Ombak Beoordelingsscore: 8,3

“Super locatie! Dicht bij het "centrum" , de "haven" en de snorkelspots. Super grote badkamer met douche. Leuk resort met avond bioscoop.”

• The Beach House Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel is ontzettend vriendelijk, een geweldige buitendouche met alles erop en eraan. Het bed lag heerlijk en er is een minibar met snacks op de kamer aanwezig. De locatie is top! ”

• Pearl of Trawangan Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie Prachtig hotel, mooiste van het eiland Gratis fietsen te gebruiken Ontbijt was top! Heel vriendelijk personeel Leuk zwembad met poolbar ”

• Samba Villas Beachfront View Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie was top, net buiten de drukte maar nog wel aan de goede kant van het eiland met de leuke clubs en restaurants. De massages waren heerlijk!! Smorgens op het strand ontbijten was heerlijk!!”

De 30 beste hotels in: Gili-eilanden

gebaseerd op 26.686 hotelbeoordelingen op Booking.com