2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hoteller i Spania
Girona-provinsen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Albamar Apartaments Omtalescore: 8

«Flott utsikt»

• «Beliggenheten var helt perfekt på stranden. Leiligheten var delvis under oppussing. Men ikke noe som til sjenanse for oss som gjester. Internett forbindelsen forsvant under veis. Dette er det eneste som trekker litt ned. Ellers fikk man bra valuta for pengene.»

• Albamar Apartaments Omtalescore: 9

«nydelig utsikt . Bil er helt nødvendig»

• Apartamentos El Sol Omtalescore: 9

«Koselig, praktisk og velutstyrt leilighet. Fint med balkong. Passe spasertur ned til gamlebyen og stranda. Kort vei til supermarked. Sandra er en veldig hyggelig og hjelpsom vertinne!»

• Apartment Doble-4CD Omtalescore: 7

«Utsikten!»

• Marina Beach Apartaments Omtalescore: 9

«Fantastisk service...fikk bruke eiers private parkeringsplass innendørs. Ligger rett ved stranden, selv om man akkurat ikke ser den. Stor fin, delikat innredet leilighet, og med stor terrasse. Morgensol på terrassen. Rabatt 10% når man spiser i restauranten under»

• Apartamentos Venecia Omtalescore: 6

«Beliggenhet, rolig gate»

• «Beliggenheten. Rett ved stranden. Stor altan med god plass til 6 personer. Nydelig utsikt fra leiligheten. Kort vei til butikker og restauranter. Flotte turområder i nærheten. Mange flotte strender og badeplasser i nærområdet.»

• Apartaments Rosanna Omtalescore: 3

«Leilighet ok. Beliggenhet ok.»

• Cala Pepita Omtalescore: 9

«Stort hus med alt vi trengte. Rent og modernisert. Rikelig med sengetøy, håndklær og muligheter for oppvarming (vi var der i mars) Må ha tilgang på bil da det er langt til butikker osv.»

De 30 beste ferieboligene i Girona-provinsen

basert på 216 248 omtaler av ferieboliger på Booking.com