Gouden Ring Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Panorama Guest House Beoordelingsscore: 7,5

“Gastvrij en goed ontbijt. 5 minuten van Kremlin ”

• Park Hotel Berendeevka Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie ligging en authentieke houten huisjes ”

• “De lokatie”

• GC Panorama Beoordelingsscore: 5,8

“Niets ”

• Parade Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Fijn hotel. In deze regio wordt niet veel Engels gesproken, maar de receptionisten spraken prima Engels, waardoor je ook wat extra vragen kon stellen over de stad en faciliteiten. Een taxi regelen was geen probleem, heel vriendelijk. De kamers waren prima, ontbijt was lekker en de stad zelf was goed te verkennen vanuit het hotel, dat ook nog eens pal aan de Wolga bleek te liggen.”

• Eco Hotel Suzdal Inn Beoordelingsscore: 9,2

“Ruime kamer in een leuk hotel. Het personeel was gastvrij en zeer behulpzaam, sprak bovendien goed Engels. Er is een overdekte buitenplaats waar je op je gemak kan eten, lezen en spelletjes spelen. Een verzorgde en relaxt verblijf.”

• Boutique Hotel Old Street Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk Hotel op een goede locatie in Kostroma, vlakbij bushaltes en op 5 minuten lopen van de Wolga en het stadscentrum. Plezierig personeel dat ons op ons gemak stelde en speciaal voor ons de menukaart in het Engels had gekopieerd.”

• The Old Lavry Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het hotel ligt pal naast het klooster en dat maakt het mogelijk om het klooster te bezoeken als de andere toeristen zijn vertrokken. Het Hotel verzorgde een rondleiding door het klooster. Ruime kamer. Vriendelijke en behulpzaam personeel.”

• Baccara Beoordelingsscore: 9,6

“Voortreffelijk ontbijt! Nooit en nergens hebben wij zo'n vol en lekker ontbijt gehad. Goede locatie dichtbij centrum, revier en bezienswaardigheden. Volgende keer gaan we zeker in dit hotel logeren!”

• Troyka Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Centrale locatie”