Golfe de Saint-Tropez Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hôtel Bello Visto Poeng fra gjester: 10,0

«Flott rom og svært god service!»

• Nova Lodges Poeng fra gjester: 7,9

« Campinghytte med fine fasiliteter. Flott sted men et stort og bredt tilbud for alle aldre. Flotte strender, gode og utbredt tilbud på servering, fantastisk polområde (men mye folk), sportsområdet og underholdning på kveldene. Perfekt for familier med barn i alder 0-10 år. Men også supert for eldre barn. Veldig deilig med ac i hytta. »

• Hôtel Les Jardins De Sainte-Maxime Poeng fra gjester: 7,1

«Beliggenheten var fantastisk; 5 min fra stranden med gode restauranter og 20 min å gå til byen. Personalet var (til tross for noen språkutfordringer) veldig hjelpsomme og vennlige. Renholdet på rommene og ellers var veldig bra. Også bra at vi fikk connecting rooms som vi etterspurte på forhånd.»

• Le Petit Prince Poeng fra gjester: 9,6

«Personalet er et stort smil med hjertelig varme. Gode tips til restauranter osv. Ett minutt til stranden, trygg parkering»

• Le Yaca Poeng fra gjester: 9,2

«Hyggelig personle og omgivelser. Pent rom og bad.»

• Pan Dei Palais Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten er fantastisk beliggenheten er topp»

• Camping la Croix du Sud Poeng fra gjester: 9,2

«At det var kjøkken og kjøleskap i hyttene var veldig praktisk. Det var også fint med terrasse og et lite område ute der vi kunne sitte med bord og stoler. Veldig koselig liten bar også. Bassenget var også fint.»

• Hotel Martinengo Poeng fra gjester: 8,8

«God seng, herlig beliggenhet, stort og godt rom. bademuligheter rett over veien i forhold til hotellet. Kort gangavstand til sentrum. Rikelig med parkering.»

• Hotel Royal Bon Repos Poeng fra gjester: 10,0

«Vennlig personale, god forkost, flott beliggenhet, parkering»

• Hôtel Le Suffren Poeng fra gjester: 8,8

«Fortreffelig, det var stort sett bra alt»

De 30 beste ferieboligene i Golfe de Saint-Tropez

basert på 6 903 omtaler av ferieboliger på Booking.com