Golfo di Orosei Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Anticos Palathos Beoordelingsscore: 10,0

“Midden in orosei een oud gebouw, zeer smaakvol gerestaureerd. Zeer aardige mensen die je ontvangen en behulpzaam zijn We hadden prachtige kamer”

• Su Barchile Beoordelingsscore: 6,2

“De ligging ”

• Hotel Gli Ulivi Beoordelingsscore: 10,0

“ontbijt was uitgebreid, kamer was super”

• Santa Maria Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Rustige omgeving met een prachtig zwembad. Dit resort kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken maar alles is netjes en opgeruimd. Leuke ontbijt omgeving (binnen en buiten opties) en volop keuze. Prima parkeer gelegenheden (gratis).”

• Country House S'Ozzastru Beoordelingsscore: 10,0

“Ontvangst hartelijk met een welkoms drankje. Kamer op begane grond met een patio ervoor voorzien van ligstoelen Zicht op een mooi zwembad waarvan we gratis gebruik van konden maken.”

• Hotel Baia Marina Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig uitzicht vanaf balkon en goed ontbijt”

• Hotel Bue Marino Beoordelingsscore: 9,6

“Personeel.”

• Cala Luna Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne (standaard)kamer met vrij kleine badkamer met een kleine douche v 60x60. In het restaurant hebben we lekker gegeten. Je zou het een soort badhotel kunnen noemen want je loopt zo naar zee, alleen de (een-richting-)weg loopt er voor langs. Het heeft een heel fijn dakterras waar je heerlijk kunt zonnebaden. Om 16.00u. kun je daar je aperitief drinken met hapjes die worden bijgevuld. De Crai-super ligt er vlakbij. De mensen van het hotel spreken hun talen en zijn heel hulpvaardig. Toen we vroegen of de temperatuur van de Airco wat omlaag gebracht kon worden, kregen we n.b. een mobiele airco op de kamer omdat de centrale airco was afgesteld op 27 !!! graden. Moderne, kleurrijke schilderijen zorgen voor feestelijke aankleding. Geen extra zeepjes of badschuim in de badkamer, maar de zeepdispensers voorzien in de behoefte. De bedden zijn heerlijk. De lampjes zijn wat onhandig gemonteerd boven het bed. Cala Luna is een groen hotel al zou je dat m.b.t. de afstelling van de airco niet zeggen. Er zijn wel gescheiden vuilbakken op iedere verdieping. Al met al een heel prettig verblijf.”

• Hotel La Favorita Beoordelingsscore: 8,3

“Het restaurant (= ook de ontbijtruimte) is heel gezellig ingericht. Het eten is heel goed. Het bed is goed. De kwaliteit van de internetverbinding is heel goed. Op de gang staan grote korven vol met strandartikelen zoals parasols en speelgoed. In de badkamer ligt een professionele haardroger. Het personeel is goed afgericht !”

• Hotel Pop Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie locatie direct aan de haven. Mogelijkheid door het hotel een boottocht te boeken met mogelijkheid voor een lunchpakket. Goed verzorgd ontbijt. Dagelijkse verzorging kamer.”

De 29 beste vakantiewoningen in: Golfo di Orosei

gebaseerd op 6.619 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com