Gorenjska (Øvre Krain) Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Kristal Poeng fra gjester: 9,2

«Super Lage, sehr nettes Personal »

• Hotel Alpina Poeng fra gjester: 7,5

«Fin beliggenhet, store og fine rom. »

• Hotel Jelovica Poeng fra gjester: 7,9

«Vi synes vi fikk mye for pengene. Veldig god beliggenhet. God frokost. Stort rom»

• Hotel Vitranc Poeng fra gjester: 4,6

«Frokost Ok. Landlig beliggenhet med Ok utsikt»

• Hotel Špik Poeng fra gjester: 8,8

«Hotellet hadde veldig god mat og drikke. Vi hadde med oss et barn på 3 år, fin lekeplass utenfor, og stort lekerom inne, med mange forskjellige leker!!! Koselig sittegrupper på terrassen. En flott elv like ved hotellet, og mektige fjell i horisonten. Personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme. Stor parkerings plass. En camping plass like ved hotellet.»

• Hotel Center Bohinjsko Jezero Poeng fra gjester: 6,2

«God frokost, vennlig personale, meget god beliggenhet for turer og aktiviteter på innskøen.»

• Hotel Vila Bojana Poeng fra gjester: 8,8

«Grei frokost og god seng. Lite støy fra gata og personalet var veldig imøtekommende.😀»

• Hotel Krim Poeng fra gjester: 6,7

«Frokosten var helt grei, beliggenheten var bra og sengene var god. Svarte ikke helt til forventingene, men går fint å bo her.»

• «Beliggenhet, frokost, betjening, koselig cocktailparty,»

• Life Hostel Slovenia Poeng fra gjester: 8,8

«Luftige og lyse rom med fantastisk utsikt mot gamlebyen. Gode senger med god tumleplass for barna. Wi-fi tilkopling utmerka, lite byråkrati der lyklane låg klare for oss i resepsjonen då me kom. Kjøkkenkroken benytta me også. Reint og skikkeleg på alle vis. Sentralt i byen med kort avstand til den utruleg vakre gamlebyen»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Gorenjska (Øvre Krain)

basert på 41 066 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com