Gotland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Volontärgatans Lägenhetshotell Beoordelingsscore: 7,1

“Vriendelijke ontvangst, we mochten al iets eerder in ons appartement, voldoende parkeergelegenheid, ruim. ”

• Hotell Villa Borgen Beoordelingsscore: 7,5

“Midden in t centrum. ”

• Fårögården Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie lounge, mooie buitenruimte achter de accomodatie. Lekker ontbijt. Restaurant naast de deur.”

• Warfsholm Beoordelingsscore: 9,2

“super ontbijt, het huis is geweldig op een beeldschone locatie”

• STF Hostel Visby/Rävhagen Beoordelingsscore: 7,5

“het was een prima kamer en ook het ontbijt was prima. En vriendelijk personeel”

• Wisby Jernväg Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Ruime kamer in een klein hostel (zes kamers) met ruime keuken en een dakterras. Locatie is heel centraal, nabij ferry en busstation in een leuke straat.”

• Ravinstigen Visby Lägenhetshotell Beoordelingsscore: 5,4

“Prima locatie, mooi uitzicht.”

• Hallfose B&B Beoordelingsscore: 7,9

“De gastvrouw was bijzonder vriendelijk en behulpzaam en spreekt uitmuntend Engels. Wij zijn behandeld als goede vrienden, niet zomaar als gasten.”

• Hotel Dalhem Beoordelingsscore: 7,5

“Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De Chef in de keuken bereide zeer goede maaltijden tegen een lage prijs. Scheelt veel t.o.v. eten in een restaurant ergens anders. De kamers zijn schoon maar niet groot. Net als bij de meeste hotels in Zweden was er geen airco aanwezig. Deze zomer was het erg warm op de kamer. Gelukkig was er een ventilator op de kamer. Het hotel staat op een boerderij met paarden, kippen, geiten, eenden etc. Je kunt er zelfs paardrijden. Voor kinderen erg leuk. Bij de eigenaren kun je eventueel de was doen. Wij betaalden 10€ per keer. Het hotel ligt rustig gelegen op ongeveer 20 minuten rijden naar Visby. Gratis Parkeren op het terrein. In de centrale kamer kun je gebruik maken van een koelkast, koffie en thee apparaat.”

• Hotell Breda Blick Beoordelingsscore: 7,9

“Breda Blick ligt naast de Botanische tuin en vlakbij zee. Het zijn meerdere karakteristieke gebouwen rondom een tuin. Naar het vliegveld is het maar 7 minuten met de taxi. Het ontbijt is erg goed, met lekkere smoothies.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Gotland

gebaseerd op 2.200 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com