Gotland Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Lägenhet Visby Poeng fra gjester: 9,6

«Rent, god bellinghet. Hyggelige utleiere »

• Visby Logi & Vandrarhem Hästgatan Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig koselig hus som er bygget om til overnatting sted. Perfekt beliggenhet.»

• Hotell Gute Poeng fra gjester: 9,6

«Det ligger midt i byen. Kort vei til og utrolig koselige gater rundt.»

• Hotell Breda Blick Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var meget bra med godt utvalg, sunne alternativer og meget bra presentasjon. Supert med terrasse utenfor frokostrommet. Beliggenheten var fantastisk: umiddelbar nærhet til parken, den botaniske hagen og stranden. Kort vei til sentrum: kun en kort spasertur i et pent område.»

• Visby Strandby Poeng fra gjester: 7,5

«Fin stuga - bra med egen toalett. Härlig veranda med fin utsikt över havet.»

• Clarion Hotel Wisby Poeng fra gjester: 9,6

«Veldig god frokost. Gode senger. Rent og pent. Hyggelig personale.»

• Hotel Visby Börs Poeng fra gjester: 3,3

«God beliggenhet i forhold til parkering»

• NOVI Resort Poeng fra gjester: 7,1

«Leilighetene var veldig fine. Enkel og god frokost 2/3 dager. Bra mat i restauranten. Fint hotell og hyggelige ansatte.»

• Hotell Villa Borgen Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenhenten var helt topp! Det var nærhet til alt vi trengte og ville se. Til frokost fikk jeg helt nydelige glutenfrie rundstykker! Som cøliaker får jeg ofte elendig brødmat, så dette var fantastisk Det var også hellt topp at det var vannkoker på rommet vårt. Til slutt var det veldig bra at vi fikk en frokostlapp som ga oss frokost på ferga siden vi reiste så tidlig at vi ikke rakk siste frokost på Villa Borgen.»

• Best Western Strand Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«perfekt frukost»