Gozo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Duke Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Kamer, balkon met tuinzicht, super ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Thanks to our breakfast girls with delicious espresso”

• San Jose' B&B Beoordelingsscore: 6,2

“Schitterende accomodatie. Rustig en afgelegen. Prachtig zwembad met dito uitzicht! Kamer met stapelbed maar wel ok. Ontbijt vrij karig. Hotelprijs voor B&B dus in die zin te hoog. Eigenaar is erg onprettig; let overal op, bemoeit zich continu met alles, heel onvrij. En hij rookt veel en steeds binnen; stinkt enorm en vonden we niet prettig ivm onze kindjes. Zonde omdat het anders zo’n fijne plek zou zijn! Mooie wandeling naar Azure Window gemaakt. ”

• Murella Living Beoordelingsscore: 7,5

“Lekker ontbijt! Mooie ruime kamers!”

• St. Patrick's Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“De ligging was perfect. De kamers zijn goed uitgerust. Voldoende kastruimte, deftige airco. goede matrassen, tv. koelkast,.. dat was wel in orde. Dakterras is solarium met klein zwembadje.”

• Hotel Ta' Cenc & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk rustige en mooie locatie ”

• Il-Plajja Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Perfecte locatie, lekkere frisse kamer(hadden 2airco’s en een ventilator hangen), vriendelijke mensen.”

• Hotel San Andrea Beoordelingsscore: 9,2

“Prima verblijf op een prachtige locatie. Zeer attent en gastvrij personeel - ik was een jasje vergeten bij ons vertrek, zowel de communicatie als het versturen van het jasje naar mijn huisadres waren vlekkeloos!”

• Ta Mariè b&b Beoordelingsscore: 5,8

“Ontbijt was prima verzorgd door een duitse dame die alleen engels sprak. Rustige locatie zoals we graag wilden.”

• Lantern Guest House Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam. Alles was zeer schoon.”

• Grand Hotel Gozo Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie kamer met prachtig uitzicht!”

De 10 beste hotels in: Gozo

gebaseerd op 7.095 hotelbeoordelingen op Booking.com