Graubünden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Vital-Hotel Samnaunerhof Superior Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijkheid van het personeel”

• Soldanella Beoordelingsscore: 10,0

“uitzicht en ontbijtshuttle service”

• b_smart motel Landquart Beoordelingsscore: 4,2

“Het ontbijt was goed zonder luxe”

• Hotel Chesa Grischa Beoordelingsscore: 5,8

“De ligging van het hotel. Behulpzaam personeel.”

• Hotel des Alpes Beoordelingsscore: 10,0

“Een erg moderne kamer met alle luxe en comfort. Mooi terras met zicht op de bergen. Lekker ontbijt.”

• Hapimag Resort Flims Beoordelingsscore: 7,1

“Prima appartement”

• Gasthof zur Bündte Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie is geweldig. Mooie kamer met een adembenemend uitzicht.”

• Hotel Terminus Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was goed en erg uitgebreid. Alleen geen warme gerechten (b.v. eieren) omdat er maar 1 persoon in de bediening was. Waarschijnlijk wel in het hoofdseizoen. Restaurant enigszins prijzig , maar zeer goed en grote porties.”

• Hotel Hirschen Beoordelingsscore: 7,5

“Wat we verwachten kwam ook uit”

• Das Inn - Adults only Beoordelingsscore: 9,6

“Het personeel was heel gastvrij, direct bij het inchecken kregen we heel goede informatie over alles wat we nodig konden hebben. We kregen een gastekaart, waar we gratis mee in al het vervoer in de omgeving konden reizen. Zelfs buiten het winterseisoen in de liften, dat scheelt heel veel geld. Bus voor de deur. Op de lijst van aanbevolen restaurants stond ook de Migros, waar je voor Zwitserse begrippen goedkoop kunt eten. Met buffetten met voor-en nagerechten. Zelfs na 5 uur krijg je het warme hoofdgerecht, wat al niet duur is ,voor de helft van de prijs. Ook boven op de bergen was het eten niet duur. In het hotel kregen we een goed ontbijt met het lekkerste brood wat we ooit in een hotel gegeten hebben.”

De 30 beste hotels in: Graubünden

gebaseerd op 94.448 hotelbeoordelingen op Booking.com